Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Dankjulliewel!
Het is best spannend allemaal hoor.
Het zijn vaak toch beschadigde kinderen.
Wij zijn ook nog heel jong (ik in iedergeval), maar als het echt niks word dan stoppen we ermee.
Maar eerst eens flink ons best doen.
Het lijkt ons wel gezellig een kindje in huis, en iets om voor te zorgen en veel liefde te geven.
Dippie schreef:Tuinfluiter schreef:Dankjulliewel!
Wij zijn ook nog heel jong (ik in iedergeval), maar als het echt niks word dan stoppen we ermee.
Het lijkt ons wel gezellig een kindje in huis, en iets om voor te zorgen en veel liefde te geven.
Zo ziet het beeld van pleegzorg er misschien uit, maar pas goed op voordat je de keuze maakt. Tuurlijk is het fijn en dankbaar om voor een kind te mogen zorgen, maar of het gezellig is, is een tweede punt...
Vaak namelijk niet...
jnien schreef:Uhm.. mijn 'pleegvader' is ouder dan mn ouders.. en mn pleegmoeder jonger.. ze zijn 38 en 45 dus..
En mn ouders 40 en 43 geloof ik..
Maar ze voelen zich soms een beetje bejaard geloof ikEn ze gedragen zich juist weer wat joliger enzo.. Merk wel echt dat ze zelf geen kinderen opgevoed hebben, en heel erg aan het zoeken zijn naar wat bij mijn leeftijd past.. Eerst voelde ik me net een klein kind hier, maar dat is gelukkig beter nu
Evelien schreef:Dippie schreef:Tuinfluiter schreef:Dankjulliewel!
Zo ziet het beeld van pleegzorg er misschien uit, maar pas goed op voordat je de keuze maakt. Tuurlijk is het fijn en dankbaar om voor een kind te mogen zorgen, maar of het gezellig is, is een tweede punt...
Vaak namelijk niet...
het verschilt wel of al kinderen van jezelf heb of dat het 1 pleegkind is.
Tijn schreef:jnien schreef:Uhm.. mijn 'pleegvader' is ouder dan mn ouders.. en mn pleegmoeder jonger.. ze zijn 38 en 45 dus..
En mn ouders 40 en 43 geloof ik..
Maar ze voelen zich soms een beetje bejaard geloof ikEn ze gedragen zich juist weer wat joliger enzo.. Merk wel echt dat ze zelf geen kinderen opgevoed hebben, en heel erg aan het zoeken zijn naar wat bij mijn leeftijd past.. Eerst voelde ik me net een klein kind hier, maar dat is gelukkig beter nu
Mooizo! Dat het nu beter gaat, hoelang zit je er al dan? En wat was de reden dat je niet meer bij je ouders woont? (als je het te 'erge' vragen vind hoef je ze niet te beantwoorden hoor)
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 12 gasten