Moderator: Moderafo's
Ik was ook echt niet van plan om niets te gaan doen. Nu de havo niet is gelukt, is het einde van de wereld niet bereikt. Alleen zit ik even in een dip wat school betreft.liefie schreef:ja oke 2 dagen maar als je weet hoeveel werkstukken je moet maken en presentaties je moet geven
ik heb me ook verschillende keren ziek gemeld maar daar bereik je echt niks mee.
een opleiding is gewoon ontzettend belangrijk altijd en het leven is niet altijd leuk nee
Huiswerk plannen kan ik ook niet. Maar ik zal wel moeten op MBO.Dreamster schreef:Heb je de Driestar in Leiden gedaan? Ik zou van school gaan als ik jou was, misschien denk je later dat het stom is, maar als je je niet goed voelt op school bereik je weinig. Ik zou gewoon MBO proberen!
Ik heb niet echt een hekel aan school, wel aan huiswerk. Het lukt me gewoon niet om goed te plannen, op tijd te beginnen of normaal thuis te leren, presentaties schroef ik meestal op de ochtend zelf in elkaar en het meeste leerwerk doe ik op school tussen de lessen door, als ik het echt niet kan, zeg ik dat ook weleens en sommige leraren accepteren dat wel. De meeste opdrachten lever ik ook te laat in. Maarja, zo doe ik nu al 3 jaar VWO, maar de laatste 3 jaren worden zwaarder dus moet ik me wel gaan aanzetten om iets te doen. Het heeft ook wel een wisselwerking, je bent ziek omdat je geen zin hebt, daardoor moet je meer doen, dus wordt je nog vaker ziek om eronderuit te komen, echt stom. Maarja, ik wil eigenlijk wel universiteit halen.
L'être extraterrestre schreef:.
Daarnaast moest ik dingen doen als Zwartboek kijken (nederlands=>vloeken+seks), en duitse en engelse programma's op tv kijken. Maar we hebben alleen nl 1, 2 en 3.
L'être extraterrestre schreef:Omgewat?
Hoe heet jouw familie/welke klas?
Geen probleem, ik heb het probleem niet echt aangekaart, want dan is het van, dan kijk je toch bij een vriendin? En qua film moest het niet zwartboek zijn, maar een andere literaire film mocht ook. Mits hij Nederlands was. En ik ken geen Nederlandse beschaafde film.paprikameisje2 schreef:L'être extraterrestre schreef:.
Daarnaast moest ik dingen doen als Zwartboek kijken (nederlands=>vloeken+seks), en duitse en engelse programma's op tv kijken. Maar we hebben alleen nl 1, 2 en 3.
mijn mening op dit is: als je naar een andere school gaat, moet je wel kiezen voor een tamelijk christleijke school. Op het MBO. worden zulke dingen ook verplicht om te kijken!!
het is denk ik het soort school dat je nu ook niet ligt.
ben je nog met de school in discussie geweest over de eissen die de school stelt aan de thuissituatie? of zit je nu op een christelijke school die er vanuit gaat dat je alles heb??
miss heb je het al een keer gezegd: k heb et hele topic nl niet gelezen
L'être extraterrestre schreef: Daarnaast moest ik dingen doen als Zwartboek kijken (nederlands=>vloeken+seks), en duitse en engelse programma's op tv kijken. Maar we hebben alleen nl 1, 2 en 3. Dan moest ik maar naar een vriendin gaan. Maar dat vind ik dus totaal belachelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten