Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 18 aug 2006 18:56

Ow, had je het wel tegen mij. Wie zegt dat ik tevreden ben over m'n lichaam? :)

Maar het lijkt me geen onmogelijk doel, het ligt mijn inziens niet alleen aan je lichaam, ook hoe je tegen je lichaam aankijkt!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 aug 2006 14:48

Hippieblijhoofd schreef:ghe dat heb ik ook ;) iedereen vind me dun en heb ook een te laag BMI dus dat klopt wel, maar die bóvenbenen..! :mrgreen:

Vrouwen zeuren áltijd over hun bovenbenen. 8) En er is niets mis met gevulde (boven)benen.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 aug 2006 15:20

Aragorn schreef:
Hippieblijhoofd schreef:ghe dat heb ik ook ;) iedereen vind me dun en heb ook een te laag BMI dus dat klopt wel, maar die bóvenbenen..! :mrgreen:

Vrouwen zeuren áltijd over hun bovenbenen. 8) En er is niets mis met gevulde (boven)benen.

Zéker wel :shock:

Als ze tegen elkaar aankomen is het mis, wat mij betreft 8) Mijn bescheiden mening.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 aug 2006 15:27

Volgens mij heeft dat ook het eea te maken met de manier waarop je loopt en de stand van je benen in het bekken oid. Bij mijn vriendin komen ze ook tegen elkaar aan en ik geloof niet dat iemand zou willen beweren dat zij dikke bovenbenen heeft. :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 aug 2006 15:32

Aragorn schreef:Volgens mij heeft dat ook het eea te maken met de manier waarop je loopt en de stand van je benen in het bekken oid. Bij mijn vriendin komen ze ook tegen elkaar aan en ik geloof niet dat iemand zou willen beweren dat zij dikke bovenbenen heeft. :P

Bij haar? :) Hm, dat is haar manier van lopen denk ik dan. Ze is sowieso erg slank (heupen enzo, dus benen automatisch meer bij elkaar) :)

Anyway, ik heb een heel andere bouw, en als mijn benen tegen elkaar aankomen, is er iets niet goed, m.i. 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 aug 2006 15:36

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:Volgens mij heeft dat ook het eea te maken met de manier waarop je loopt en de stand van je benen in het bekken oid. Bij mijn vriendin komen ze ook tegen elkaar aan en ik geloof niet dat iemand zou willen beweren dat zij dikke bovenbenen heeft. :P

Bij haar? :) Hm, dat is haar manier van lopen denk ik dan. Ze is sowieso erg slank (heupen enzo, dus benen automatisch meer bij elkaar) :)

Anyway, ik heb een heel andere bouw, en als mijn benen tegen elkaar aankomen, is er iets niet goed, m.i. 8)

Daarom, het is ws vooral de bouw. En de dikte van jouw bovenbenen is me nog nooit opgevallen, dus dat zie je ws alleen maar op het strand en in bed. En aangezien je geen vriend hebt, het hier weinig strandweer is en jij toch altijd moet werken heeft niemand er last van. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 aug 2006 15:37

Aragorn schreef:
Smurffie schreef:

Daarom, het is ws vooral de bouw. En de dikte van jouw bovenbenen is me nog nooit opgevallen, dus dat zie je ws alleen maar op het strand en in bed. En aangezien je geen vriend hebt, het hier weinig strandweer is en jij toch altijd moet werken heeft niemand er last van. 8)

Gemakshalve vergeet je maar even dat ik er zélf last van heb 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 aug 2006 15:40

:mrgreen:

Eh, praktisch of lijdt je zelfbeeld eronder? :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 aug 2006 15:41

Dat is praktisch hetzelfde :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 aug 2006 15:47

en jij toch altijd moet werken heeft niemand er last van. 8)

Btw, doordat ik zoveel werk gaat niemand er last van krijgen in de toekomst :P

Lang leve de markt..maar wat doe je tegen spataderen? :?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 aug 2006 18:07

Woei...ik ga woensdag voor intake bij de sportschool voor (cadio) fitness en wil tzt weer naar spinning!!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 20 aug 2006 18:51

essieee schreef:Woei...ik ga woensdag voor intake bij de sportschool voor (cadio) fitness en wil tzt weer naar spinning!!

Oww, spinning is echt heerlijk maar zwetenzwetenzweten. Goed bezig hoor!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 aug 2006 00:32

spinning? :)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 aug 2006 07:21

Smurffie schreef:spinning? :)

Dat is fietsen :wink:

Ik zit weer ff aant 'krachtvoer' ben dooor een stoornis in mijn darmflora weer afgevallen... :|
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 21 aug 2006 08:24

Spinning is met een groep onder leiding van een trainer ongegeneerd takkehard fietsen totdat je er bijna letterlijk bij neervalt!

:D

Terug naar “Archief”