Moderator: Moderafo's
Code: Selecteer alles
Een fobie is een irreële angst voor plaatsen en/of situaties waar geen aanwijsbaar gevaar aanwezig is en waarbij zeer onaangename klachten kunnen optreden; dien ten gevolge van hyperventilatie. Mensen met een fobie hebben vaak een onbedwingbare neiging plaatsen en/of situaties te vermijden waar voor hun gevoel angsten kunnen optreden. Er bestaan vele uitingsvormen van fobieën, waarvan de meest ernstige kunnen zijn:
Agorafobie .......
Raido schreef:
Maar ook bijvoorbeeld, al helemaal hysterisch worden als je over twee weken met de boot naar engeland gaat ofzo (idem voor vliegtuig).
tanteoranje schreef:Raido schreef:
Maar ook bijvoorbeeld, al helemaal hysterisch worden als je over twee weken met de boot naar engeland gaat ofzo (idem voor vliegtuig).
...jaaa, maar 'k zou me er niet toe laten dwingen. Want wat hebben ze aan me als ik helemaal tipsy wordt van de angst?
cwvegmond schreef:tanteoranje schreef:Raido schreef:
...jaaa, maar 'k zou me er niet toe laten dwingen. Want wat hebben ze aan me als ik helemaal tipsy wordt van de angst?
Daar zit je kleinzoon niet op te wachten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten