Cybercurse schreef:DeeKaa schreef:Flirten kan.. mits je vrijgezel bent.. Ben je dat niet, vind ik het ook niet kunnen. Doe je het dan toch, dan zegt het iets over jezelf en over de relatie die je hebt. Waarom? Omdat iedereen de risico's van flirten weet. Je weet dat sommige mensen flirten anders oppikken dan de anderen.. en dat kan naar uitpakken etc.. en wat moet je vriend/vriendin dan wel niet denken? Blijf je dan geheimzinnig doen etc als hij/zij een schunnige opmerking later maakt weer etc? Dan sta je dus keihard te liegen tegen je geliefde. is dat het dan waard om even "leuk te flirten"?
Oneens. Ook met relatie moet je kunnen flirten. Zolang je je eigen grens maar stelt is het doorgaans totaal ongevaarlijk. In die zin zie ik het negatieve (dat het iets negatiefs over jezelf zou zeggen) niet in.
De grens is eigenlijk dat je in je hoofd geen kwartiertje verder moet zijn als je een relatie hebt

ps. of niet Mesch? lekker ding van me

Ga nou weer niet mn man zitten stangen jaaaa

Ik ben blij dat hij er zo over denkt, hoef ik tenminste niet bang te zijn dat hij met een of andere "vrouw" in de winkel zal gaan flirten (hoewel dat vast wel eens voor zal komen

) En denk je eens in wat er zal gebeuren als ik t in mn hoofd haal om te flirten

Ik denk dat je het per relatie moet bekijken en niet kan zeggen:"Je moet je eigen grenzen stellen." want voor de 1 werkt dat misschien wel maar voor de ander juist totaal niet. Stel dat ik voor mezelf een grens zou stellen en dus denk dat ik met aardig wat geflirt nog weg kan komen zonder dat mn vriend daar iets van weet, nee dankje. Zo werkt het bij mij iig niet. Tuurlijk kijk ik ook weleens naar iemand, of lach ik iemand vriendelijk toe, maar dat is puur uit beleefdheid en zonder bijbedoelingen, hoewel ook zoiets al helemaal verkeerd opgevat kan worden.

Mannen zijn lastige wezens