Moet nu weg, heb geen tijd om er uitgebreid op in te gaan..
Probeer dat deze week nog te doen!

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Boekenlezer, ben jij toevallig zelf niet hypersensitief en denk je dingen te zien/voelen die er niet zijn? Is een serieuze vraag, ik kan me namelijk moeilijk voorstellen hoe al die vrouwen in jouw omgeveing zijn en merk daar zelf eigenlijk vrij weinig van.
Wel had ik tijdens mijn puberteit allemaal van dat soort gedachten (kijkt ze nu wel of niet? wat bedoelt ze daarmee? denkt ze nu dat ik verliefd ben of niet? etc etc), maar ondertussen heb ik wel geleerd dat zoiets niet alleen vaak nergens toe leidt maar ook je eigen sociale functioneren in de weg staat.
Oh, en ik las pas ook nog een artikelwaarin betoogd werd dat vrouwen juist aangetrokken worden door mannen die hen behandelen alsof ze totaal niet geïnteresseerd zijn. Dat is wel mooi want dan snijdt het mes aan twee kanten: enerzijds hoef je je zelf niet meer druk te maken of je wel leuk genoeg doet, en anderzijds trek je ze nog vanzelf aan ook.
Acire schreef:Dat je er zo mee bezig bent.
Sproetje schreef:Ik ben nogal een typisch geval als het over de eerste contacten leggen gaat met andere mensen.
Ik ben een hele makkelijke prater, echt in elk onderwerp haak ik simpel in ook al heb ik geen idee waar het over gaat Leen praat gewoon mee, dus praten met vreemde mensen en dus nieuwe mensen leren kennen is voor mij echt een hobby, alleen als ik voor een bepaalde persoon gevoelens ga krijgen dan sla ik compleet dicht. Dan is spontane Leen veranderd in een verlegen meisje met een toet zo rood als een verbrand gezicht.
Ik weet dan echt niks te zeggen tegen die persoon, dan sta ik maar een beetje hakkelen en te stotteren echt geen goed begin om meer contact te krijgen met een bepaald iemand.
Echt ik heb zelfvertrouwen genoeg en juist op het moment dat ik al mijn zelfvertrouwen nodig heb laat het mij in de steek... zo ontzettend vervelend gewoon
Acire schreef:Tis waarschijnlijk best complex enzo, maar als ik het zo lees zou ik denken: Hop, probeer je te bevrijden van die druk, want dat maakt je ongelukkig! Probeer gelukkig te zijn in je eentje, werk aan je gewone sociale contacten, en dat vriendinnetje komt dan vanzelf wel of nietGeef dat ook over in Gods handen, Hij weet heus wat Hij doet, ook wat 'de liefde' betreft!
marina87 schreef:Boekenlezer, je hebt het nog best vaak over vrouwen die zich apart gedragen tegenover jou, maar ben je zelf bewust van wat voor signalen JIJ uitzend?
Boekenlezer schreef:Nee, ik heb mijn vrijgezellenleven inmiddels eer aangedaan, door een motor te kopen. En de lol daarin begint al te groeien, al ben ik nog maar een beginnertje.
Ik las een keer in een motorblad de vraag aan een motorrijder wie/wat hij af zou danken als zijn vriendin wil dat hij zijn motor wegdoet. Het antwoord was: zijn vriendin!
Inderdaad, die vent heeft het begrepen! Motorrijden is véél te leuk!![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten