Moderator: Moderafo's
Tijn schreef:Is er ook een geestelijke hoek of blijft de adam van die lading verstoken? En wat is de doelgroep eigenlijk???
meschianza schreef:Dus verder beantwoord ik vanaf nu alleen vragen van mensen die iets willen bijdragen en graag per pb want dit wordt erg chaotisch
meschianza schreef:Othello schreef:Wie gaat de eindredactie doen? Dat is tamelijk cruciaal, namelijk.
Jij![]()
Ik geloof dat Gerswin dat wilde doen, maar daar gaat echt veel tijd in zitten als eindverantwoordelijk moet je wel even steeds maar alles lezen.
Othello schreef: Ik wil dan bij deze de eindredactie op me nemen. Ik wil eerst even aanzien of dat te combineren is met het zélf schrijven van artikelen, maar als dat lukt doe ik dat er natuurlijk graag bij. 't Is alleen dat ik eindredactie zo verrekte belangrijk vind. Ik háát artikelen die vol staan met spelfouten en kromme zinnen...
Smurffie schreef:Je kunt het blad eventueel opvullen met pagina's voor lezers die willen reageren op actuele zaken. Of ingezonden gedichten (elke keer een ander thema) eveneens met foto's.
*Afhankelijk van de doelgroep; Een soort exclusieve uitgaansagenda (concerten met een christelijk sausje), tentoonstellingen, beurzen, festivals, etc. (Dan heb ik het dus niet over het havenfestival in Alblasserdam of de Wegwijsbeurs)
Zomaar wat suggesties, al zijn die misschien allang een keer voorbij gekomen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten