vpk schreef:MissF schreef:Pff, opeens moet alles netjes ofzo de tuin beviel me opeens niet meer, dus een roze tafelkleed gekocht, roze kaarsen, potjes geverfd met roze verf, zodat er wat kleur bij komt.
zou het soms een meisje worden![]()
ajl schreef:Evelien schreef:Mijn huisarts is niet zo fan van emasefene.Eigenlijk kan ik wel zonder, maar in sommige gevallen vindt k het wel prettig. Maar dan moet ik een afspraak maken bij de huisarts heb ik nou ook niet zo heel veel zin in.
Ik kan mij de reactie van je huisarts wel voorstellen. Op zich ben ik ook niet zo happig op het gebruik van medicatie tijdens een zwangerschap. Ik krijg dan altijd van die sotanonschrikbeelden. Ook nu vind ik het gebruik van medicatie nog steeds niet fijn. Ik word toch wel behoorlijk slaperig van de emesafene en ga er vanuit dat het kind dat ook word. De placenta houdt medicatie namelijk niet tegen......en dat vind ik zelf niet zo'n fijne gedachte.
Dit is trouwens geen preek naar jou toe hoor
zou dat echt zo zijn, dat je kindje er dan ook suf van wordt? had ik eigenlijk nooit zo over nagedacht. ik had 'em ook 1x 's ochtends thuis genomen voor ik naar mijn werk ging. moet 45 km rijden, maar zat zowat te slapen in de auto! echt heel erg... de volgende keren nam ik 't dan pas op m'n werk in..
had wel zoiets toen het beter ging van als het zonder kan dan doe ik het zonder, maar aangezien in de bijsluiter staat dat het geen kwaad kan ga ik ervanuit dat dat goed onderzocht is. maar hoe minder hoe liever natuurlijk!
overigens kon ik het zo bij de apotheek ophalen na een telefoontje met de assistente, hoefde er niet voor langs te komen bij de ha.
Mijn schoonzus heeft het bij mij voorgeschreven