In m'n leven nu 4x verhuisd
in 1990 in Soest zelf, we kregen toen een stuk grotere pastorie van de kerk.
in 1996 verhuisden we van Soest naar Maassluis (dat was weer een iets kleiner huis dus daar moest 1 en ander worden verbouwd, maar dat regelde commissie van beheer
In 2006 verhuisden we van Maassluis naar Sliedrecht. Dat huis was meteen weer een stuk groter.
Kelder, flinke keuken, grote mooie woonkamer verdeeld in voor en achter kamer met van die mooie schuifdeuren er tussen, en beneden ook nog slaapkamer en toilet.
Boven 3 slaapkamers + badkamer en studeerkamer. Op zolder ook nog is 2 slaapkamers.
Ze had ong 2 van die grote verhuiswagens nodig om alles over te brengen (er waren alleen al 120 dozen met boeken van m'n vader, dus ja dat gaat snel)
Het voordeel was wel dat ik al dingen kon voor sorteren om zodat ik die al in een doos kon laten zitten, zodat ik niet zoveel werk zou hebben om naar vlaardingen te verkassen.
Ik heb eigenlijk gewoon steeds wat dozen meegenomen als ik toch heen ging.
Mijn vrouw had wel het 1 en ander aan uitzet gespaard dus dat was veel meer.
We konden als service van de makelaar een Volkswagen LT vrachtwagentje lenen, daar hebben we best wel veel mee overgebracht.
Een poosje later heeft ook nog een half broer van Reinike ons geholpen
(die werkt bij de coca cola en kan daar als het nodig is zo'n grote vrachtwagen lenen, je hoeft dan alleen de brandstof die je verbruikt te betalen) met behulp van hem hebben we alle grote dingen zoals wasmachine + droger en meubelstukken overgebracht. (er stond al het 1 en ander in het schuurtje van m'n schoonouders opgeslagen en ook nog bij de buurman)
Nu we inmiddels ruim 9 maanden getrouwd zijn is ons huis best wel af, klussen we nog af en toe door om dingen te verbeteren, of op te hangen bv.