jas schreef:Ik laat altijd mijn echte gezicht zien. Ik zit hier geen mooi weer te spelen. Maar als ik zeg, ik ben boven Paulus de grootste der zondaren, dan klinkt dat zo super vroom dat ik het maar niet doe, al is het wel waar. Waar ik tegen ageer is dat men de zonde wil bedrijven onder het mom van een christelijke motief. Zeg liever dat je gewoon naar de kroeg gaat om te drinken en lol te maken, maar ga niet zo schijnheilig lopen mekkeren over evangelisatie in de horeca.
Hier ben ik het mee eens ja. Ik ga echt niet naar de kroeg om te evangeliseren, gewoon om met vrienden of andere mensen waar je mee afgesproken hebt bij te praten en te drinken. Nu gaat het gesprek natuurlijk ook vaak genoeg over geloof, maar dat is altijd onder bekenden; ik spreek sowieso bijna nooit vreemden aan in de kroeg.
Maargoed, ik kan er ook erg weinig moeite mee hebben, iig niet in de kroegen waar ik kom.
Misschien is het wel mogelijk hoor, evangeliseren in de kroeg (zoals majoor Boshardt blijkbaar doet), maar dat is niet de reden waaorm ik er kom.
Als jij nog moet drinken wat ik gedronken heb, ben je voor de rest van je leven niet meer nuchter al wordt je 120.
Hm, vandaar.. ben je zelf al wel helemaal ontnuchterd dan?