Elladan schreef:Lalage, waar woon je? In een dorpje ofzo? Ga dan in een stad wonen, daar heb je dat gezeur niet.
Lalage schreef:Een vriendin van mij (...)

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Elladan: ik woon niet in een dorpje, maar mijn toekomstige schoonouders wel en daar hebben wij af en toe al last van. Mijn vriend heeft er veel zin in om in Amsterdam te gaan wonenen anders wordt het Amersfoort of Utrecht of ergens in de buurt. Trouwens, die vriendin van mij woont niet eens in een dorpje, die plaats heeft behoorlijk wat inwoners en is zelfs een stad.
mystery schreef:Best leuk nieuw onderwerp, maar daar gaat dit topic niet over he![]()
Dus: on-topic blijven ajb
Lalage schreef:Voor mij speelt het iig wel mee, wat de omgeving ervan vindt. Daardoor denk ik er niet eens over na om samen te gaan wonen, al zou het misschien wel praktischer zijn. Een huis en een trouwdag krijg je meestal niet tegelijkertijd.
Elladan schreef:Lalage schreef:Voor mij speelt het iig wel mee, wat de omgeving ervan vindt. Daardoor denk ik er niet eens over na om samen te gaan wonen, al zou het misschien wel praktischer zijn. Een huis en een trouwdag krijg je meestal niet tegelijkertijd.
Die laatste zin is geniaal.![]()
Dat is een reden om wél samen te gaan wonen idd...
Rock-G schreef:Maninne schreef:Maar in principe bén je getrouwd zodra je elkaar trouw beloofd hebt voor de Heere en dan met elkaar naar bed gaat.
Aldus sprak maninne
Hm hmm..maar als je verkering krijgt doe je dat niet op basis van de veronderstelling dat je vreemd gaat, dus beloof je trouw, en dus kun je met elkaar naar bed. Prima! zijn we't daar over eens
Lalage schreef:nou Memmem, in mijn omgeving trouwen op dit moment gruwelijk veel mensen en ze beginnen allemaal tijdig met het organiseren. Meestal al een jaar van tevoren, maar ik denk toch wel minstens een half jaar.
Memmem schreef:Lalage schreef:nou Memmem, in mijn omgeving trouwen op dit moment gruwelijk veel mensen en ze beginnen allemaal tijdig met het organiseren. Meestal al een jaar van tevoren, maar ik denk toch wel minstens een half jaar.
Ik wou ermee aangeven dat als je wel gaat samenwonen er dus woonruimte is en trouwen kan heel snel geregeld zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten