keessie schreef:JeeWee schreef:keessie schreef: Daarnaast is samenwonen en gemeenschap hebben door twee mensen van hetzelfde geslacht ook niet naar de schrift. Zie Markus 10: Daarom zal een mens zijn vader en zijn moeder verlaten, en zal zijn vrouw aanhangen,
en die twee zullen tot één vlees zijn,
Verdiep je nou eerst in een onderwerp voordat je zo selectief je oordeel uitkraamt.
Met jouw opmerking veroordeel je dus ook Paulus en alle andere ongehuwden. Ze hebben namelijk geen vrouw gevonden of gekozen om 'aan te hangen'.
Is ook niet zo erg, ware het niet dat je met je domme opmerkingen anderen onnodig pijn doet.
Je verdraait mijn woorden om maar je eigen straatje schoon te kunnen vegen en homoseksualiteit positief te brengen. De tekst gaf ik namelijk om te laten zien dat je niet met iemand van het zelfde geslacht kan trouwen. Je moet de zin er voor lezen. Dat iemand ongehuwd door het leven gaat wordt niet veroordeeld en dat doe ik ook niet. Paulus vindt dat juist nog beter omdat je dan meer tijd kunt besteden besteden aan God. (1 Korinthiërs 7:33)
Dat is waar, ik begreep ook dat Keessie dat bedoelde, je hebt het denk ik een keertje verkeerd geïnterpreteerd.
Kan gebeuren toch