Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Faramir

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor Faramir » 25 mar 2014 07:22

Ken je die grap van die uiteenvallende PV fractie in Almere waar 8 van de 9 weg zouden lopen? Die fractie valt niet uiteen en ze blijven allemaal voor de PVV in de gemeenteraad.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2242 ... een__.html

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 25 mar 2014 07:45

Faramir schreef:Ken je die grap van die uiteenvallende PV fractie in Almere waar 8 van de 9 weg zouden lopen? Die fractie valt niet uiteen en ze blijven allemaal voor de PVV in de gemeenteraad.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2242 ... een__.html

Geweldig!
Kunnen ze allemaal vechten om Nederland weer raszuiver te maken!
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 25 mar 2014 07:57

mealybug schreef:De vervloekte mis wordt toch nog steeds beleden?
Of is die inmiddels al uit de HC geschrapt?

Commentaar in het R.D. ;
Wie vandaag de dag zegt dat Rome het grote gevaar is, doet geen recht aan de ontzaglijk werkelijkheid waarin de kerk zich bevindt.
Sterker, de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat op een aantal punten de Rooms-Katholieke Kerk een Bijbelser geluid laat horen dan het protestantisme in het algemeen. Wie recente pauselijke uitspraken over ethische vragen volgt, zal moeten erkennen dat hij dingen zegt die veel protestantse theologen niet meer willen uitspreken. Dat geldt ook voor het vasthouden aan belangrijke oude christelijke dogma’s.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 25 mar 2014 08:01

JeeWee schreef:Geweldig!

Je haalt de PVV en de NSDAP door elkaar.
Over raszuiver heeft de PVV het nooit gehad, dat maak jij er van. Vrij kwalijk voor een christen om een ander zo te lasteren.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 25 mar 2014 08:02

JeeWee schreef:Geweldig!

Totaal ongefundeerde linkse propaganda natuurlijk, want zijn eigen vrouw is dat ook niet.
Alleen de term al... =;
En wat is zuiver?
blank?
:-&

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 mar 2014 08:17

benefietdiner schreef:Er zijn er op dit forum en in dit topic die Wilders met Hitler vergelijken.

Deze vergelijking valt mij wel tegen.

Wilders heeft namelijk zelf op zijn ‘drieluik uitspraak’ een verklaring gegeven op het derde punt namelijk, dat hij het zo niet bedoeld heeft. Omdat die triptiek een slogan was, dus geen uitgebreide toelichting bevat, heeft Wilders dus geen totale Marokkaanse bevolking bedoeld maar alleen de groep criminele Marokkanen.

Het blijkt toch wel als iemand (korte tijd) later een verklaring geeft van zijn slagzin hoe hij het wel bedoel heeft, het tevens ook in het beginsel programma van de partij staat, niet meer geloofd wordt.

Hoe komt dat toch.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2242 ... iet__.html

Maar natuurlijk. Het probleem is dat hij dat er niet bij zei. En zelfs al deed hij dat, dan nog is het discriminatie. Ik wil niet alleen minder criminele Marokkanenaar ook minder criminele Nederlanders. Als het om de de criminaliteit gaat, noem dan gewoon de criminelen en niet een bevolkingsgroep. En het slaat nergens op dat je dan racistische uitspraken mag doen en de rest uit het partijprogramma moet gaan opmaken dat je het niet zo bedoelt.

En tjonge dat dat op een christelijk forum uitgelegd moet worden.... Kerk en politiek een beetje gescheiden houden is prima maar als christen Wilders stemmen, ik kan er niet bij...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 25 mar 2014 08:42

Marnix schreef:Ik wil niet alleen minder criminele Marokkanenaar ook minder criminele Nederlanders. Als het om de de criminaliteit gaat, noem dan gewoon de criminelen en niet een bevolkingsgroep.

De spijker op z'n kop.
Maar Wilders heeft zondebokken nodig.
En die heeft hij gevonden.

Ook met zijn 'kopvoddentax' wilde hij bewust kleineren en beledigen.
En dat doet-ie keer op keer!
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 25 mar 2014 09:05

En hij heeft het voor elkaar dat hier in 5 dagen tijd opnieuw 17 pagina's aan hem gewijd zijn...

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 25 mar 2014 09:06

Marnix schreef:Maar natuurlijk. Het probleem is dat hij dat er niet bij zei.
Zoals ik zei heeft Wilders daar korte tijd later een verklaring voor gegeven.
Marnix schreef:En zelfs al deed hij dat, dan nog is het discriminatie. Ik wil niet alleen minder criminele Marokkanenaar ook minder criminele Nederlanders. Als het om de de criminaliteit gaat, noem dan gewoon de criminelen en niet een bevolkingsgroep. En het slaat nergens op dat je dan racistische uitspraken mag doen en de rest uit het partijprogramma moet gaan opmaken dat je het niet zo bedoelt.
Ook daar heeft hij korte tijd later en verklaring voor gegeven. Hij noemt de Marokkanen bevolkingsgroep omdat die in de peilingen de hoogste presentatie criminaliteit scoren. In de plaats waar ik woon houd 80% van de politie zich bezig met de criminelen Marokkaanse bevolkingsgroep.
Marnix schreef:En tjonge dat dat op een christelijk forum uitgelegd moet worden.... Kerk en politiek een beetje gescheiden houden is prima maar als christen Wilders stemmen, ik kan er niet bij...
Kerk en politiek houd de Marokkaan zeker niet gescheiden. Veel Nederlanders zijn of houden zich er blind voor.
Kunt je als christen zijnde de kerk en politiek wel gescheiden houden? Dan kun je gerust op de PVV stemmen toch?

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 09:08

Rozijn schreef:En hij heeft het voor elkaar dat hier in 5 dagen tijd opnieuw 17 pagina's aan hem gewijd zijn...

En de PvdA heeft het voor elkaar dat hun historische verkiezingsnederlaag ondergesneeuwd wordt door Wilders.
De PvdA heeft baat bij de schaduw waar ze op dit moment instaan, en zullen alles doen om de aandacht op Wilders te blijven vestigen, terwijl ze zelf ook géén oplossingen bieden voor de door Wilders aangestipte problematiek.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 25 mar 2014 09:17

JeeWee schreef:De spijker op z'n kop.

Dat Wilders de Marokkaanse bevolkingsgroep op het oog heeft is duidelijk en dat vind jij dat verwonderlijk. Ben jij een Nederlander en niet bewust wat er in Nederland afspeelt? Heb jij het niet door dat voornamelijk de Marokkanen bezig zijn de islamitische wet of sharia in te voeren in Nederland. Als de Marokkanen maar genoeg lieve blinden JeeWee-jes achter zich krijgen gelukt dat hun binnen een recordtijd.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 09:20

benefietdiner schreef:Dat Wilders de Marokkaanse bevolkingsgroep op het oog heeft is duidelijk en dat vind jij dat verwonderlijk. Ben jij een Nederlander en niet bewust wat er in Nederland afspeelt? Heb jij het niet door dat voornamelijk de Marokkanen bezig zijn de islamitische wet of sharia in te voeren in Nederland. Als de Marokkanen maar genoeg lieve blinden JeeWee-jes achter zich krijgen gelukt dat hun binnen een recordtijd.

Als ik hoor dat in een plaats als Gouda de politie niet eens meer durft op te treden tegen groepen Marokkaanse jongeren omdat ze dan in hun eigen huis niet veilig zijn snap ik het punt van Wilders wél.
In tegenstelling tot de in mijn ogen inderdaad belachelijke kopvoddentax.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 25 mar 2014 09:23

StillAwake schreef:Als ik hoor dat in een plaats als Gouda de politie niet eens meer durft op te treden tegen groepen Marokkaanse jongeren omdat ze dan in hun eigen huis niet veilig zijn snap ik het punt van Wilders wél.
In tegenstelling tot de in mijn ogen inderdaad belachelijke kopvoddentax.

d:)b Zeker weten
En…. welke christelijke partij hoor je hier over?
Is het christendom zo blind? #-o

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 25 mar 2014 09:26

JeeWee schreef:
De spijker op z'n kop.

Niets menselijks is hem vreemd. Wat lees ik hier toch vaak kleinerende opmerkingen en beledigingen, maar het is zo makkelijk om naar een ander te wijzen want wat zijn wij toch goed. :-$

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 25 mar 2014 09:26

benefietdiner schreef: d:)b Zeker weten
En…. welke christelijke partij hoor je hier over?
Is het christendom zo blind? #-o

Ik woon niet in Gouda, en kan moeilijk beoordelen hoe partijen zich dáár, midden in het probleemgebied, opgesteld hebben, maar landelijk zie ik vooral een probleem wat door de Christelijke en linkse partijen doodgezwegen wordt.
Daarmee ben ik nog steeds géén Wilders-fan, maar geef wel toe dat het politiek correcte verzwijgen toch ook haar eigen failliet heeft aangetoond.

Terug naar “Archief”