Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mw
Moderator

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor mw » 30 jul 2010 21:24

ik heb super goed ervaringen met canvascompany (.nl) Hebben ook vaak leuke acties.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 31 jul 2010 15:44

Ik zag weer allemaal leuke foto's :D
Wij zijn terug van 2 weken kamperen, en Jurian vond en deed het fantastisch. Hij lijkt wel weer gegroeid in die weken.
Hij vond alles prima, het 4 x afbreken en opzetten van de tent, het in de slaaptent spelen toen we 1 avond noodweer hadden en de hele voortent onderliep, overal en nergens broodjes eten, harde kaiserbroodjes eten. Allemaal prima :) Heerlijk, met zo'n knul kamperen. Hij was alleen vaak vroeg wakker door het licht en alle geluiden. Maar als dat het ergste is, valt het allemaal erg mee :D
Hij heeft ook weer een berg nieuwe woorden geleerd. Ook van talloze dieren weet hij nu het geluid na te doen, en hij maakt 'zinnen' met 2 woorden. Ongelooflijk dat zoiets in 2 weekjes allemaal kan. Hij past opeens zijn rompers maat 86/92 niet meer, en ook zijn crocs maat 22 worden te krap. De zon deed hem goed denk ik ;)

En nu istie weer helemaal gelukkig met zijn eigen bed en speelgoed. Hij gilde van het lachen toen hij vanmorgen als een gek door zijn bedje rende. Maf kind is het :D

Er komen binnenkort vast leuke foto's van de vakantie van hem, nu ligt hij lekker te slapen nadat de oma's en opa's hem helemaal platgeknuffeld hebben (beetje jammer is dat, het gaat ze alleen maar om hem, niet om ons weer te zien ;) ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 31 jul 2010 17:40

leuk is dat he, als ze ineens zoveel meer kunnen!

Hannah kan nu zo een half uur in de box zitten (!) spelen, terwijl ze 2 weken geleden nog regelmatig omviel :)
Afbeelding

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 31 jul 2010 19:13

Mooie foto's AG en Laura, je ziet ze genieten.
Leuk is dat om te zien dat je kinderen opeens groeien in bep. dingen.

Jennine trok zich gisteren opeens op in de box, ben benieuwd wanneer ze nu echt goed gaat staan.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 aug 2010 08:27

gister een filmpje gemaakt van Milan die kan lezen :D http://www.youtube.com/watch?v=RGcBKbYRSsk

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 02 aug 2010 14:04

leuk filmpje TJ!

Morgen is Hugo jarig....2 jaar alweer :shock: . Het gaat echt super snel! Aankomende zaterdag vieren wij het, want dan kan de familie ook komen. Ik ga nu zijn traktatie voor het kdv maken ( normaal moet ik werken op maandag, maar ze belden van het kdv dat Cato ziek was, dus ik ben lekker thuis). Ik ga de traktatie maken die Sophie77 heeft gepost in het topic gezin en hobby's
(pannenkoeken met fruit op een lange sateprikker, maar dan zonder de versiering)

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 02 aug 2010 20:15

trijntjejohanna schreef:gister een filmpje gemaakt van Milan die kan lezen :D http://www.youtube.com/watch?v=RGcBKbYRSsk

Wat een leuk filmpje! En wat knap dat Milan al kan lezen! Gaat ook best vlug al! Hebben jullie dat "getraind?" Mijn dochter is net zo oud, maar komt niet verder dan een paar woordjes en ik weet niet of ze ze nu echt leest, of dat ze ze gewoon herkent. (Zoals ze IKEA herkent, dat bij ons onder zo wat alle kopjes, glazen etc. staat)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 aug 2010 20:47

nee we hebben dat niet getraind! hij las al heel vroeg van die dingen als hema ikea.. en dat soort dingen.. door toen elke keer te vragen wat er stond.. maar dat was dus meer herkennen dan lezen.. hij was wel al vroeg bezig met letters... die wilde hij graag weten.. we hadden een boekje met letters en plaatjes en die wilde hij elke keer lezen.. voordat hij 2 was kende hij alle letters.. dan las hij buiten alle nummerborden enzo :lol: maar nu kwam hij er zelf een tijdje geleden ineens mee dat hij kon lezen.. :-k hoe dat zich precies ontwikkeld heeft... geen idee.. maar hij kan het iig. en toen hij het een beetje kon lieten we hem steeds wat lezen als hij dat wilde en nu leest hij dus vloeiend..

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 03 aug 2010 08:34

regenboog-smile HOERA, Hugo is jarig regenboog-smile
AJL: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je grote zoon :D !
Alvast een hele fijne dag gewenst voor zaterdag!!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 aug 2010 08:39

Gefeliciteerd met Hugo! :D

TJ, wat knap! Leuk filmpje! :)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 aug 2010 09:37

Gefeliciteerd Hugo! En natuurlijk ook je papa, mama en Cato:)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 aug 2010 09:42

Hugo gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Een hele fijne dag zaterdag.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 03 aug 2010 11:44

Hugo, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Veel taart en cadeautjes toegewenst!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 aug 2010 11:44

Hugo gefeliciteerd! 2 jaar alweer, wat gaat het hard!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 aug 2010 11:54

Hugo gefeliciteerd!

Wat knap dat Milan al kan lezen zeg. Christiaan herkend wel een boel letters, maar dit kan ie nog niet.
Simon kent trouwens bijna net zo veel letters als Christiaan dat is dan wel weer grappig.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”