Moderator: Moderafo's
IchtusDeoGloria schreef:Dit alles neemt niet weg dat de islam een achterhaalde religie is.
Het topic is volgens mij of de islamisering van de samenleving een gevaar is? Antwoord....ja!!
MrSokkie schreef:IchtusDeogloria schreef:Als jouw naam Pinnokkio zou zijn, dan zou je het uiteinde van je eigen neus zien nadat deze een baan om de aarde had gemaakt.
Als er ooit een pseudo-religie heeft bestaan waar dwang het toverwoord is dan wel bij deze mafiareligie:
Islam heeft een sterk politieke dimensie. Het is niet los van elkaar te zien zoals bij het Christendom wel het geval is. Mohammed was niet alleen religieus leider, maar ook nog eens politiek verantwoordelijk voor de veiligheid van zijn volgelingen en ja, dan krijg je een iets ander verhaal dan bij Jezus, die de Romeinen had om de orde te bewaken.
MrSokkie schreef:Mohammed heeft zelfs eens jonge jongens die zich wilden bekeren teruggestuurd naar hun familie omdat hij wist dat de vaders van die jongens het niet eens waren met de bekering van de zonen. Hoe is dat dwang?
rafaell schreef:De vraag in het topic is enkel óf de samenleving islamiseert en niet hoe je dat zou moeten waarderen. Zelf ben ik van mening dat we de vrijheid van godsdienst niet moeten inperken.
Aragorn schreef:Verschillende figuren aan de rechterzijde van het politieke spectrum hebben het over de 'Islamisering van de samenleving' die een gevaar zou zijn en gestopt zou moeten worden. Maar wat houdt die 'Islamisering' nu precies in? Wat zijn de gevaren en hoe reëel zijn die?
Aragorn schreef:Ik zag gisteren in de historische canon van Fokke & Sukke nog een mooie cartoon waarop Fokke & Sukke als oude Friezen Wodan te hulp vroegen bij die tsunami van christenen die ze over zich heen kregen.
Optimatus schreef:De koran wordt eveneens misbruikt door fanatici.
Lees voor de gein soera 2 vers 62:
Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de Christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in Allah en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren.
Misschien dat mijn onderschrift je ook iets leert. Het is namelijk geschreven door een moslim en op mij van toepassing.
IchtusDeogloria schreef:MrSokkie schreef:Mohammed heeft zelfs eens jonge jongens die zich wilden bekeren teruggestuurd naar hun familie omdat hij wist dat de vaders van die jongens het niet eens waren met de bekering van de zonen. Hoe is dat dwang?
Bron?
Optimatus schreef:Wat is de remedie van Ichtusenzovoorts tegen de islamisering van Nederland? Wat wil hij er aan gaan doen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten