Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 02 jan 2010 19:18

Ik denk dat ik die ook heb, maar dan in 't roze/wit gestreept. Prima pasvorm inderdaad!

Op oudjaarsdag was hier in Goes trouwens brand bij de Steps... 'k weet niet hoe het afgelopen is.

Mijn jurkje uit de webshop van Steps is inmiddels binnen. Echt leuk, alleen was de rits stuk, maar gelukkig kan m'n moeder daar wat aan doen. Terugsturen en hopen dat er nog 'n ander exemplaar is in mijn maat, is ook zo'n gedoe.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 03 jan 2010 20:08

M'n vriend móest gisteren mee de stad in voor kleren voor de bruiloft...Dat vind 'ie altijd vreselijk, dat 'verplichte winkelen', maar hij had het ene mazzeltje na de ander...Heerlijk winkelen zo! Er was net een nieuw winkeltje met allemaal herenkleding van bekende merken voor lage prijzen...Daar slaagde 'ie gelijk voor een nette blouse, en een vest voor tussendoor...Gelijk door naar de schoenenwinkel; waren de schoenen die hij wou niet in zijn maat...Naar de Schoenenreus (kom ik normaal nóóit...) Staat daar hetzelfde paar schoenen, in de goede maat, én een stuk goedkoper, maar wél van echt leer!
Een goeie broek had ik pas voor 'm gekocht, voor de heflt van de prijs...Haha...Lekker winkelen zo :wink:

Alleen lopen we de laatste winkel uit, vraagt m'n vriend wat ik achter aan m'n laars heb hangen..Kijk ik; is de naad van m'n laars los 'gescheurd' ! ](*,)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 04 jan 2010 09:16

Wij hebben ook lekker ingeslagen afgelopen zaterdag. Heerlijk in de uitverkoop.
En ik heb lekker tóch nog een nieuw jurkje voor de bruiloft van m'n broer! Daar ben ik echt blij mee :)
Het is zwart, maar wel heel feestelijk. En lekker maf. Is van het merk Attrativo. Niet altijd mijn 'modellen' qua kleding, maar ze hebben altijd zulke toffe dingen! In Arnhem zit er een hele winkel van, echt leuk.
pobody's nerfect

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 04 jan 2010 17:39

vpk schreef:Mijn man zijn leren jas was 2e kerstdag gestolen in een restaurant.
nu heeft hij van de nood een deugd gemaakt en heeft zowaar zelf een nieuwe jas gekocht :wink:

Tja, dat had ik met mijn schoenen: de zool van één van mijn nette, zwarte schoenen was kapot gebarsten. En dan door de sneeuw lopen is niet erg prettig. Ik heb ook maar van de nood een deugd gemaakt, en nieuwe schoenen gekocht.
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 04 jan 2010 18:16

Griebel, ik wilde camel-kleurige sieraden bij m'n jurkje voor de bruiloft, maar denk je dat die te vinden zijn? ](*,) Ga zo nog maar even op internet struinen, maar denk dat het dan moeilijk in te schatten of het echt de goeie kleur is...

Want denk dat zwarte sieraden 'te zwart' worden..

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jan 2010 19:18

Hadden ze ook niks geschikts bij de Six of Bijoux Brigitte?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 04 jan 2010 19:28

ik vind B.B. helemaal niet meer zo leuk als een paar jaar terug. Kan er nu veel minder slagen dan eerst. En daarnaast verkleuren hun sieraden snel :-k En laatst kocht ik een wat duurdere ketting daar: ja hoor mevrouw, het is echt zilver. Nee, alles is zilver, niet alleen het bovenste laagje. Heb hem nog geen uur om en wat denk je: jeuk, jeuk en nog eens jeug en een grote eczeem plek in mn nek. dat betekend dat het geen echt zilver is. Begint trouwens nu ook af te bladderen, dus toch alleen een laagje zilver erover heen :x

Camelkleur is wel heel lastig meissie. Misschien zelf iets maken?

Ik ben hier weer weg, want mag de komende 2-3 maanden geen kleren kopen van mijzelf :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jan 2010 19:36

@mw: die ervaringen heb ik (gelukkig) niet, 'k ben een poosje terug heel leuk geslaagd bij BB voor een bruiloft. Die ketting heeft nog niet de tijd gehad om te verkleuren. Als je allergisch bent voor die nepsieraden is het wel balen als je verkeerd wordt voorgelicht.

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 04 jan 2010 19:54

meissie88 schreef:Griebel, ik wilde camel-kleurige sieraden bij m'n jurkje voor de bruiloft, maar denk je dat die te vinden zijn? ](*,) Ga zo nog maar even op internet struinen, maar denk dat het dan moeilijk in te schatten of het echt de goeie kleur is...

Want denk dat zwarte sieraden 'te zwart' worden..

Vind je zilver of goud er niet mooi bij? Lijkt mij sjiek bij de rest.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 04 jan 2010 20:05

Je hebt toch een zwart jurkje, meissie? Dan komt 't toch niet zo precies met die kleur?
Of heb je nog meer accesoires in camelkleur? Dan is 't inderdaad wel leuk :)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 04 jan 2010 20:47

Of het echt zilver is kan je toch ook wel zien aan de prijs?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 04 jan 2010 22:31

Lalage schreef:Of het echt zilver is kan je toch ook wel zien aan de prijs?

voor een nepding was het aan de behoorlijk hoge kant, en vond het wel een prijs voor echt zilver :wink: Maar bij alle sieraden die ik koop vraag ik altijd voor de zekerheid na.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 05 jan 2010 09:46

Maneah schreef:Je hebt toch een zwart jurkje, meissie? Dan komt 't toch niet zo precies met die kleur?
Of heb je nog meer accesoires in camelkleur? Dan is 't inderdaad wel leuk :)

Ja, riem en laarzen zijn camel-kleur, maar inderdaad....Goudkleurig kan miss ok wel...Zal 's hier in 't dorp kijken bij de kledingwinkels :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jan 2010 12:01

Bij een jurkje kan heel goed een lekker grote en drukke ketting, maar ik hou zelf ook wel van goud bij zwart (of zilver). Ik draag zelf zelden zilver, maar wel goud. Ik heb 2 paar oorbellen en een gouden kettinkje, en dat staat vaak heel sjiek bij een 'simpel' jurkje. Maarja, dan moet je wel eerst je vriend lief aankijken ;)
Soms hebben ze bij kledingzaken ook leuke kettingen. Of de Hema ofzo?

Ik heb vandaag zowaar kleding voor mijn man meegenomen. Hij is zo ontzettend druk, en ik vind de kleren van Shoeby zo onwijs leuk en lekker goedkoop nu, dat ik zelf maar even binnengelopen ben (oke, eerlijk is eerlijk: ik ging kijken voor mezelf heel stiekem). Nu heb ik een erg leuke blouse, en een vest en shirt meegenomen. Ben benieuwd, hij heeft toch echt zijn eigen smaak nogal, dus ik hoop dat hij het wat vindt. Voordeel van die winkel is wel dat het dichtbij is, en dat je altijd je geld terugkrijgt, of het nou in de uitverkoop is of niet. Het kan dus altijd terug :) Maar ik blijf het niks vinden, dat geshop voor je man. Ik kreeg echt het gevoel dat die verkoopster dacht dat hij zelf geen mening mag hebben ofzo ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 05 jan 2010 14:57

MissF schreef:Ik kreeg echt het gevoel dat die verkoopster dacht dat hij zelf geen mening mag hebben ofzo ;)

Zouden ze daar echt bij nadenken?

Terug naar “Archief”