meschianza schreef:Marnix schreef:Ik zei nog: Ga door schat! Maar bij 1 keer hield het op, toen had ze al zoveel medelijden dat dat niet meer lukte... Gelukkig heb ik haar met kussens ook goed onderhande genomen...

WAren het maar alleen kussens. Het moment dat ik overwoog om onze kinky relatie te verbreken was toen hij mij bedolf onder een stapel grote dozen (waarin de nieuwe hoogslaper van mijn zusje was verpakt) en er vervolgens bovenop sprong.
Zo ga je toch niet met een lief maiske om.
*wacht op het moment dat BJ mij voorgoed de toegang tot het topic ''relaties'' ontzegd*
Sorry schat.... ik dacht dat je dat fijn vond.... Aangezien je mijn kussen ook wel kon waarderen... Ik denk dat doordat het nogal spannend voor me was ik een masker op had waardoor ik mezelf niet was

Daarnaast wilde ik niet gelijk zo intiem worden dus dacht ik, voor ik bovenop je spring doe ik er wel wat dozen tussen.

Voor de veiligheid

Het doel van dit topic was dat het duidelijker zou worden welke koppels er rondlopen, maar nu wordt het alleen maar vager
Tja dat komt door al die nieuwsgierige speculerende sensatiezoekende mensen hier... Lijkt af en toe het forum van de Prive/Story wel...