Allerlei verschillende soorten gergems zijn er in ons landje. Waarom wordt een gergem in ned opeens een "gergem in ned buiten verband onderhoudende artikel 16, lid 834,5 a, sub 6d, niettegenstaande dat we het 18e artikel niet erkennen...."? Ik snap het niet meer... Gaat het dan over de lengte van de rok, die 0,33 cm langer moet zijn, en daarom er maar uit gegaan? Ze gaan eruit, hebben geen dominee, en laten vervolgens de dominees uit het kerkverband(je) waar ze uitkomen gewoon weer in de eigen diensten voorgaan! Lees het RD er maar eens op na. Eruit gaan, maar als puntje bij paaltje komt wel de dominees van die ander willen gebruiken. Ga dan helemaal samen en sodemieter niet zo veel over kleine zaken. Er is er 1 die daar veel plezier over heeft: De satan. Laten we die rotzak dat plezier niet gunnen!!!! Satan weet dat er in de Bijbel staat: "Ziet, hoe lief zij elkaar hebben." Maar hij zorgt er wel voor dat we om kleine dingen deze mooie tekst aanpassen tot: "Ziet, hoe ze elkaar de hersens inslaan met een Bijbelvertaling of een te lange rok en een iets te licht zwart pak......."!!!!!!!
Ik weet het verschil tussen de grote kerken wel, maar van dit kleinzielige, armetierige, kortzichtige en GODDELOZE (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ge*&$@#^&** wordt ik kots-, maar dan ook kotsmisselijk......
Ik ben scherp en misschien wel te scherp, maar ik hoop dat het duidelijk is hoe ik erover denk. (En na zo'n knetter stuk lijkt me dat niet zo moeilijk..

) Ik ben benieuwd hoe anderen erover denken....
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!