Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:als ik parttime ga werken als wij kinderen mogen krijgen, blijf ik in de zorg werken maar dan avonddiensten. Als mijn man thuis is dan ga ik weg. Zo hoeven we de kids niet weg te brengen. Mijn man is het weekend altijd vrij, dus dan kan ik wel overdag gaan werken! Klinkt allemaal erg makkelijk en ik hoop ook dat het dan doorgaat.
Haai schreef:Ik vind het 's avonds werken als mijn man thuis is juist ideaal. Ik heb er wel m'n koor - avondje voor laten vallen, omdat ik anders vond dat er teveel avonden bezet waren. Maar ik vind het zo lekker rustig dat ik lekker een paar uurtjes kan gaan werken zonder me druk te hoeven maken over waar ik m'n kind moet laten.
@TJ, ik zou idd alle zorginstellingen in je omgeving eens bellen/schrijven. Desnoods begin je met een invalcontract. Ze hebben toch vast wel ergens behoefte aan een verpleegkundige?
trijntjejohanna schreef:Haai schreef:Ik vind het 's avonds werken als mijn man thuis is juist ideaal. Ik heb er wel m'n koor - avondje voor laten vallen, omdat ik anders vond dat er teveel avonden bezet waren. Maar ik vind het zo lekker rustig dat ik lekker een paar uurtjes kan gaan werken zonder me druk te hoeven maken over waar ik m'n kind moet laten.
@TJ, ik zou idd alle zorginstellingen in je omgeving eens bellen/schrijven. Desnoods begin je met een invalcontract. Ze hebben toch vast wel ergens behoefte aan een verpleegkundige?
inval contract is niet echt handig.. want hoe doe je het dan met de opvang? dan moet je ineens werken.. en hoe vang je dat dan op.. er is hier gewoon niemand in de buurt die ik kan vragen dan ineens op te passen...
hier in de buurt is niet veel te vinden in de zorg.. bovendien zit ik met vervoer.. juist als je laat werkt.. dan moet ik ook weer thuis zien te komen...
het lijkt mij heerlijk om nachtdiensten te werken... maar ja vindt maar eens zoiets, waarbij je alleen nachtdiensten draait..
@annet.. met die enquetes invullen enzo schiet het niet erg op.. daar krijg je maar heeeeeel weinig voor...
trijntjejohanna schreef:Evelien schreef:Als je twee kinderen heb en je werkt drie dagen in de week (in de zorg) kan dat best wel en zie je elkaar echt wel!
ja precies.. ik denk dat dat best wel meevalt... dan blijven er nog 4 avonden per week over
Het is niet dat ik 5 avonden dan ga werkenSterretje schreef:@kwebbel: dat lijkt mij (en dat vind ik) niets: is je man thuis, dan zelf gaan werken. Zie dat om mij heen ook. Papa's die heel het weekend met de kids alleen thuis zijn omdat mama moet werken en zo ook 's avonds. Het is toch juist goed om ook als gezin veel tijd door te brengen.
En in de zorg is het toch vaak zo dat je dan om het weekend werkt en dus niet beschikbaar bent voor je gezin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten