Weer prijs ik me gelukkig dat ik bij het centrum van de stad woon... het huis is misschien wat duurder, maar de markt is 5 minuutjes fietsen van hier

Moderator: Moderafo's
*|Scatie schreef:Waar doet ze dan haar boodschappen en wat haalt ze allemaal in huis wat zo duur is?
pol schreef:Wij zijn ook zon 60-80 euro per week kwijt met zijn 4-en. Nu loop ik ook erg de aanbiedingen af. Vorige week waren alle honig mixen in de aanbieding. 40 procent korting. Dus ik heb nu een kastje afgeladen met mixen, soepen en sauzen.
Verders is het ook wel eens babydoekjes 2 halen 1 betalen en dan haal ik gerust 20 pakken. die dingen blijven toch wel goed.
Zodoende heb je wel de ene week meer geld besteed als de andere week. Deze week is de cola in de aanbieding, en wij drinken veel cola dus manlief kan vanavond weer inslaan. Zijn slogan ïs: de beste raad is voorraad!
habibi schreef:babydoekjes zijn in de aanbieding altijd bij de etos. Nu is het van pampers 9 pak voor € 12,- volgende week van etosmerk zelf 6 pakken voor € 10,- zo ook altijd met de luiers. Deze week zijn de luiers van pampers in de aanbieding volgende week die van etos merk zelf. van c1000 of huggies vind ik de kwaliteit veel minder pak of etos merk of pampers. Dit is elke maand.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten