Gisteravond bij Karwei had ie de Kabouter Plop dans gedaan en daar iets mee gewonnen. Had ie vanmiddag op zondagsschool blij aan mijn schoonmoeder verteld. Ik vermoed zomaar dat ze dat niet erg kon waarderen.

Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:In woorden hebben wij ook wel geklust en verhuisd vandaag. Ik heb een zoon van 10 die overal op letten gaat en gerust daarover zou beginnen, juist op een moment dat dat zeer ongepast is.
Gisteravond bij Karwei had ie de Kabouter Plop dans gedaan en daar iets mee gewonnen. Had ie vanmiddag op zondagsschool blij aan mijn schoonmoeder verteld. Ik vermoed zomaar dat ze dat niet erg kon waarderen.
ajl schreef:Vandaag al weer veel verhuisellende meegemaakt.
Toen we vanmorgen om 6.40uur in ons huis kwamen, was er al lekkage.
. De keuken zou geleverd worden.
Bij het leveren van de keuken kwamen we er achter dat de leidingen verkeerd lagen....dus ook weer achter aan bellen ( moet voor donderdag geregeld zijn, anders kunnen ze de keuken niet plaatsen).
Gisteren zou de electricien komen, kom ik na mn werk in het huis...niemand te bekennen. Vandaag de elctricien al om 7.00 uit de keet geplukt en een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Ik heb me voorgenomen om vanaf morgen al vrij te nemen, zodat ik de hele dag in en om het huis aan de gang om alles te regelen.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 13 gasten