Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Heb net De Vliegeraar uit, van Khaled Hoesseinie. Schitterend. Mooi verhaal, heel meeslepend en schetst wel een beeld waar je in eerste instantie niet aan denkt bij Afghanistan.
Aanrader voor de dames: Eva's dochters van Lynn Austin.
Ik ben sowieso een groot fan van deze schrijfster.
Voor iedereen mooi en lekker weglezend: De Hizkia serie van dezelfde schrijfster. Pff, ik kon er wel in blijven doorlezen!
Ik ga trouwens beginnen aan the Hobbit. In het Engels. Das heel wat voor mij...
Bevlogen schreef:Jo'tje schreef:Heb net De Vliegeraar uit, van Khaled Hoesseinie. Schitterend. Mooi verhaal, heel meeslepend en schetst wel een beeld waar je in eerste instantie niet aan denkt bij Afghanistan.
Aanrader voor de dames: Eva's dochters van Lynn Austin.
Voor iedereen mooi en lekker weglezend: De Hizkia serie van dezelfde schrijfster. Pff, ik kon er wel in blijven doorlezen!
Ik ga trouwens beginnen aan the Hobbit. In het Engels. Das heel wat voor mij...
Ik heb deel een van de Hizkia-serie in de boekenkast staan! Vond het ook een geweldig boek. Als ik eens geld heb, koop de de anderen ook
Jo'tje schreef:Aanrader voor de dames: Eva's dochters van Lynn Austin.
Machiavelli schreef:Ik moet LotR nog eens in het engels lezen, helaas betaal je voor een mooie boxset al gauw 60 euri.
Bevlogen schreef:Ik heb deel een van de Hizkia-serie in de boekenkast staan! Vond het ook een geweldig boek. Als ik eens geld heb, koop de de anderen ook![]()
I know, maar buiten het praktische bezwaar van een gebrek aan cc, wil ik gewoon een mooie boxset.Othello schreef:Dan moet je gewoon geen mooie boxset kopen. Op eBay kun je genoeg aantrekkelijk geprijsde boeken vinden. Ik laat regelmatig boeken vanuit de UK naar hier sturen; over 't algemeen valt het met de verzendkosten best mee. Voor 10-15 euro kun jij een LOTR-trilogie in huis hebben...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten