@ Annette: Mijn vader zegt er niet zoveel van.. Zoals ik al eerder zei is hij echt heel erg gesloten en dat is niet altijd even prettig, je weet niet goed wat je aan hem hebt, of ie het ergens mee eens is of niet. Hij zegt wel eens wat maar dat is dan ook alleen als mn moeder er wat van gezegd heeft tegen hem... Ik ben vorige week op zijn verjaardag geweest (onverwachts als verrassing

) en toen ik thuis kwam reageerde heel belangstellend enz... Maar de volgende morgen begon ze weer over de kerk en mijn hele goede gevoel was gelijk verdwenen.. Ze vroegen zelfs op mn werk of het wel goed was gegaan de vorige dag.. En dan draai je er maar weer omheen en je gaat je er alleen maar rotter door voelen.
Maar wat jou betreft... Je moet je idd niet gaan fixeren op verkering... Ik zie het bij een vriendin van mij.. die is 21 en praat niet anders dan over jongens dit jongens dat... Haast een btje ziekelijk wordt het... Ze heeft dan ook al 2 korte relaties achter de rug en dat vind ze nog gek ook dat ze het uitmaken... Nou ik niet... Een jongen moet dan ook helemaal perfect zijn, mooie auto hebben, goede baan, dure kleding en er vooral knap uitzien...
Ik ben van mening dat mijn tactiek beter gwerkt heeft...

Toen ik em op het vliegveld zag staan vond ik em meteen al erg leuk.. Toen ging ie handjes geven en ik durfde niet!! Dus ik was toevallig net mijn vliegticket kwijt, die ik op moest zoeken, hij had iedereen een hand gegeven behalve mij en dat intrigeerde hem zo dat ie "achter me aan ging" en helaas.. ik trapte erin