Moderator: Moderafo's
Jantjes schreef:Tja, weet iemand waarom de islamitische vrouwen een ‘chador’ dragen?
Zie hier voor chador > http://nl.wikipedia.org/wiki/Chador
De chador maakt vrouwelijke vormen onzichtbaar.
Zou het zijn voor haarzelf of voor de man?
De seksualiteit van een man is altijd levendig! terwijl die van de vrouw sluimerend is.
Jammer dat veel vrouwen dat niet weten en dat mannen niet weten dat zij zichzelf hierin dienen te beheersen en op te voeden.
Jantjes schreef:De seksualiteit van een man is altijd levendig! terwijl die van de vrouw sluimerend is.[/i]
Juist, en wat heeft dit met zelfbevrediging te maken?
Jammer dat veel vrouwen dat niet weten
Misschien moet je toch eensch een afspraak maken met de sexuoloog, i.p.v. te wensen dat heel vrouwelijk Nederland voor jou in een pinguingevaarte gaat lopen.
Jantjes schreef:De seksualiteit van een man is altijd levendig! terwijl die van de vrouw sluimerend is.
DesertRose schreef:Nou zeg ik niet dat seks iets onbelangrijks is! absoluut niet! maar de kwaliteit daarvan is wel onbelangrijk. het gaat bij seks niet om het genot, het orgasme, bevrediging, maar het gaat om liefde, om jezelf geven aan de ander. daar heb je geen kwaliteit voor nodig, alleen elkaar maar.
LauraC schreef:Alvast sorry want lichtelijk, maar vanaf het begin van dit topic loop ik te denken aan een voorval van jaren geleden. Wij waren aan het kamperen in Frankrijk en m'n ouders raakten m'n broertje nog al eens kwijt in het bos. Toen zei m'n vader op een gegeven moment: 'Ik wil je even waarschuwen, je moet nooit alleen dit bos in gaan hoor, want er wonen masturberen, en die zijn heel gevaarlijk!' We hebben hem niet meer in het bos gezien
DesertRose schreef:wat is het mooi als een man en een vrouw samen bij het bed op de knieen God aanbidden om daarna volledig tot Zijn eer seks hebben?
en nu ik dit schrijf besef ik pas hoe banaal dit klinkt, maar toch is het zo bedoelt.
bah. dan klinkt "gemeenschap" nog beter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten