homofilie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 18 jul 2006 15:38

Denkertje21 schreef:Tjonge wat een tolerantie: sommige homo's zijn er bijna 'normaal' uit! wat geweldig!

*zwaar sarcasme aan* Tja, het zijn soms ook net echte mensen he?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 15:45

MrSokkie schreef:
Denkertje21 schreef:Tjonge wat een tolerantie: sommige homo's zijn er bijna 'normaal' uit! wat geweldig!

*zwaar sarcasme aan* Tja, het zijn soms ook net echte mensen he?

schaterlach

Technico bedoelde het vast niet verkeerd hoor :) En trouwens, ik heb voor mijn verjaardag een enorme roze nepbloem gehad van een homovriend, echt geweldig :D Kwam hij zo heel schattig mee aanwandelen op het station, de lieverd :)

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 19 jul 2006 10:19

Toch wordt er gek gekeken naar mensen die er een beetje homo-achtig uitzien. Gewoon omdat ze het zijn. Bij mij zie je 't niet echt maar soms heb ik de neiging om lekker te gaan provoceren door bijv. met een roze hemd naar de kerk te gaan. Ook niet goed natuurlijk maar wel een reactie...

aardmannetje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor aardmannetje » 19 jul 2006 10:45

Denkertje21 schreef:Toch wordt er gek gekeken naar mensen die er een beetje homo-achtig uitzien. Gewoon omdat ze het zijn. Bij mij zie je 't niet echt maar soms heb ik de neiging om lekker te gaan provoceren door bijv. met een roze hemd naar de kerk te gaan. Ook niet goed natuurlijk maar wel een reactie...
ik zou het maar snel doen, voor je het weet loopt heteroland te provoceren met roze hemden omdat roze niet alleen van homo's mag zijn :wink: wat is er mis met roze?
je kunt zijn wie je bent om te worden wie je bent maar nog niet kunt zijn

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 jul 2006 10:58

Denkertje21 schreef:Toch wordt er gek gekeken naar mensen die er een beetje homo-achtig uitzien. Gewoon omdat ze het zijn. Bij mij zie je 't niet echt maar soms heb ik de neiging om lekker te gaan provoceren door bijv. met een roze hemd naar de kerk te gaan. Ook niet goed natuurlijk maar wel een reactie...

Goed idee. Dan kom ik als edelman uit het plaatjesboek (driedelig pak, strikje, wandelstok en ik laat een sikje en een Duitse puntsnor staan (zoals keizer Wilhelm II)).
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 19 jul 2006 10:59

aardmannetje schreef: wat is er mis met roze?

't was maar een voorbeeld, maar ik word er zo moe van dat men zegt dat het niet echt uitmaakt of iemand homo is, maar ze moeten niet te dicht bij komen en je amg het ook vooral niet zien...

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 19 jul 2006 17:58

Ja dat hoor je vaak :?
'Het zijn beste mensen, als ze mij maar niet lastig vallen'. Dat ik bijvoorbeeld hetero ben betekend nog niet dat ik alle mannen ga betasten die ik tegenkom! :shock: :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 jul 2006 18:10

aardmannetje schreef:
ik zou het maar snel doen, voor je het weet loopt heteroland te provoceren met roze hemden omdat roze niet alleen van homo's mag zijn :wink: wat is er mis met roze?

Ben je soms een homo? 8) :mrgreen:

Ik vind het echt zwáár overtrokken dat elke man in roze shirt/overhemd maar meteen homo is.

Pas was ik bij de H&M met mn zus, we moesten even wat shirts kopen voor mijn zwager. We stonden dus bij de mannenafdeling, staat daar een klein meisje (ik schat een jaar of negen), die trekt een roze broek uit het rek en roept; ''Kijk mamma! Een broek voor Gordon!'' 8)

Kun je nagaan hoe dat erin gebakken zit; roze is homo-achtig.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 19 jul 2006 18:40

Smurffie schreef:Kun je nagaan hoe dat erin gebakken zit; roze is homo-achtig.
Echt ziek vind ik dat. Kinderen zijn juist de toekomst, die er naar ik vrees op dit gebied niet al te rooskleurig (of roze-kleurig, wat je wil) uitziet als dergelijke nonsens er bij kinderen in worden gepompt.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 19 jul 2006 20:25

Debor@ schreef: Echt ziek vind ik dat. Kinderen zijn juist de toekomst, die er naar ik vrees op dit gebied niet al te rooskleurig uitziet als dergelijke nonsens er bij kinderen in worden gepompt.

Maar mijn lieve Debor, kijk eens wat pagina's terug en let eens op wat er bij ons jonger refo's wordt ingepompt!!!
Van zelf iets onderzoeken is nauwelijks sprake. We nemen klakkeloos de inzichten van onze voorgangers over en veroordelen op die manier elke homoseksuele relatie... Op 'bijbelse grond'... Ja amme hoela: gewoon op eigen grond want we vinden het vies, twee mannen jakkes!

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 19 jul 2006 21:57

ach, vooroordelen krijg je er toch niet zo snel uit. Ik ken ook zat mannen die hetero zijn en roze kleding dragen als het in de mode is. Natuurlijk blijven er altijd mensen die achterdochtig worden wanneer een man roze draagt, maar m.i. is dat pure onzin! Het is maar net wat de mode is :)

Trouwens, ik heb volgens mij nog geeneens roze kledij in mijn kast liggen :P
- Home is in my head -

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 19 jul 2006 22:59

Misschien dat het van roze zaterdag afkomt dat roze bij homo's hoort?

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 19 jul 2006 23:07

Gewoon niks van aan trekken. Ik ben 100% hetero, maar ik heb ook wel het één en ander aan roze in de kast liggen. Het kan mij geen moment boeien wat een ander daarvan denkt.
De combinatie roze-homo is natuurlijk zo achterhaald als wat, want de modewereld is behoorlijk veranderd de laatste jaren.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 20 jul 2006 08:31

Wat de modewereld verteld kan mij een worst weten, roze vind ik niet wat en wordt gelinkt aan homofiele mensen. tsja :)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jul 2006 10:29

Smurffie schreef:Ik vind het echt zwáár overtrokken dat elke man in roze shirt/overhemd maar meteen homo is.

Pas was ik bij de H&M met mn zus, we moesten even wat shirts kopen voor mijn zwager. We stonden dus bij de mannenafdeling, staat daar een klein meisje (ik schat een jaar of negen), die trekt een roze broek uit het rek en roept; ''Kijk mamma! Een broek voor Gordon!'' 8)

Kun je nagaan hoe dat erin gebakken zit; roze is homo-achtig.

Nu moet ook wel weer gezegd worden dat Gordon er alles aan doet om dat soort stigma's te handhaven, hij zal er zelf iig niet zo mee zitten. :)

Maar verder is het idd debiel dat je bij van alles en nog wat homo zou zijn, als je appelsap drinkt ipv bier, als je roze shirtjes draagt, als je hoog praat, als je met twee benen aan een kant zit achterop de fiets, etc. Maargoed, dat andere mensen het als een belediging bedoelen interesseert mij weinig, ik wil best voor homo doorgaan als dat de consequentie is van een vele malen comfortabeler achteropdefietszithouding. :P

Terug naar “Archief”