Uitzet en een moeilijke vriend

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 02 jul 2008 13:00

Ik denk dat het maar net is wat je prioriteit is. Wij wilden graag het servies Delfts Blond van Blond Amsterdam. Dit was een smak geld, maar dat wilden we graag. Alle keukenspullen hebben we bij Ikea gehaald, want dat maakte ons niets uit (behalve de pannen dan, want die wilde mijn vriend van bk hebben). Als we een huisje hebben en er moet een nieuwe keuken in, dan komt die ook van de ikea, tenzij het met een verfje doorkan. Maar op de bank gaan we niet besparen (ivm nekklachten). Zo zie je maar weer, het is net wat je wilt. Sommige dingen interesseren je niet waar het vandaan komt en hoe duur het is.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 02 jul 2008 17:52

kirsten schreef:Wij wilden graag het servies Delfts Blond van Blond Amsterdam.

Leuk! Volgens mij ken ik het servies, ze hebben het te koop bij V&D toch?!

Ik vind het oilily servies mooi, voor mijn verjaardag heb ik een paar dingetjes van het oilily servies gekregen en ik ben er heel blij mee! Maar ik ga niet met mijn vriend servies uitzoeken als we trouwen ofzo, want hij heeft volgens mij alles al. (Omdat hij al heel lang op zichzelf woont)
Dus, dat.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 03 jul 2008 08:29

Klopt. Helaas hadden wij het binnen een paar maanden al helemaal compleet. Olily servies wilde ik eerst ook, maar vriendlief vond het niet mooi. Dus dit is een mooie oplossing :wink:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jul 2008 08:43

Mijn vriend heeft zelf al een servies, maar ik krijg toch oilily servies van hem en dat vind ik echt leuk. Verder vind hij het niet echt lelijk ofzo, maar of hij het nou echt mooi vind weet ik ook niet. Volgens mij vind hij het vooral bij mij passen, gekleurde dingen met stippen :D
Dus, dat.

ring
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor ring » 03 jul 2008 09:08

Ik vind dat Oilily-servies ook erg leuk, maar zou het niet als servies willen hebben voor in me trouwen. Denk dat je er op den duur wel beetje op uit gekeken raakt..
'k Ga zelf meer voor een servies waar niet zoveel op en aan zit..gewoon neutrale kleur denk..

@badeend: superleuk dat je het van je vriend krijgt ook al weet je niet of hij het wel super vind.. is toch een lief gebaar.. :D
"Boeken zijn schepen die de uitgestrekte zeeën des tijds doorkruisen"

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jul 2008 14:51

Oilily vind ik superleuk! Ik heb ook een tas van oilily en die vind ik nog steeds mooi. (heb em al 4 of 5 jaar ofzo) Het servies wilde ik al superlang hebben en ik spaar er DE-punten voor, als ik uit huis ga dan wil ik ze wel inwisselen voor servies. Vind het nu onzin om servies te verzamelen terwijl ik dat van mijn ouders kan gebruiken. Maar nu geeft mijn vriend mij dus af en toe een dingetje van het oilily-servies. Volgens mij is hij ook superblij dat hij iets gevonden heeft waar hij mij blij mee kan maken. (Niet dat ik niet snel blij wordt, maar hij vind het moeilijk om cadeautjes uit te zoeken)

Bij de wereldwinkel heb ik een giraffe gezien, van hout en hij staat en is 150 cm lang ofzo. Die vind ik ook superleuk en dat wil ik later in huis! Mijn vriend zou niet op het idee komen om een giraffe te kopen, maar vind het wel leuk als ik het zou doen :D Misschien heb ik later ook wel een gek huis, want ik was van plan om de inrichting volgens een franse landelijke en romantische stijl in te richten, daar past die giraffe misschien helemaal niet bij maar het is wel weer grappig :D (En het is gelijk een goed doel omdat het van de wereld winkel komt, toch? )
Dus, dat.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 03 jul 2008 15:04

Ja hoor, het is goed om de wereldwinkel te steunen. En als je die giraf in huis hebt maak je anderen vast ook enthousiast voor de wereldwinkel dus dat is ook sowieso goed :wink:

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 03 jul 2008 21:47

ik heb een heleboel zegels van mn schoonouders gekregen en ga nu lekker oilily servies aanschaven, want het deze maand met 15% korting, ik wilde het al een hele poos, maar alleen thee servies
voor allerdaags gebruik heb ik van dat geharde glas wit, simpel en oersterk van de hanos.

appelflap
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor appelflap » 04 jul 2008 22:46

MissF schreef:Voor mij hoeft een vakantie geen 1000 euro te kosten, maar een bank al helemaaaaaaal niet! Ik ga liever niet op vakantie. Maar als we dan toch gaan, dan hoeft het voor mij echt niet duur.
Twee jaar terug zijn we last minute op het vliegtuig gestapt, kostte iets van 800 euro die week, samen. Man, dat geef ik echt nooit meer uit! (tenminste, zolang we samen zijn, met kinderen is het altijd duurder, zeker bepaalde huisjes).
Waar geef ik dan uberhaupt mijn geld aan uit? Tja, volgens mij gewoon niet. Wij leven gewoon best ruim, en dat vind ik wel prettig. Dat ik boodschappen kan doen wat ik wil, En de rest gaat naar de spaarrekening, voor een toekomstig huis ofzo.
Daar zou ik dan wel weer geld aan uitgeven, aan een nieuw huis. Niet de inrichting, maar wel het huis zelf. En hoe meer we nu sparen, hoe beter het huis kan zijn.

maar ieder zijn ding. Mijn ouders hebben het gewoon nodig om 2 a 3 keer per jaar op vakantie te gaan, ze hebben het ontzettend druk met hun werk door de weeks, en dan rusten ze tenminste echt uit. En dan in een luxe huisje. Nouja, ze doen maar, ze werken er toch voor? :D

Moet je nagaan dat wij pas op vakantie gaan als we iets vinden dat maximaal 350 euro per week kost voor 6 personen :D:D
Baksteen

Terug naar “Archief”