André schreef:Ik drink wel frisdrank en dan light, omdat suiker net zulk gif schijnt te zijn als zoetstof.
En wat denk je dat er in light drinken zit? Zoetstof

Moderator: Moderafo's
marina87 schreef:Mij is altijd geleerd dat je extra vocht nodig hebt (ander drinken dus, zoals water) om koffie uit je lichaam te werken. . .
reform schreef:Je bent ook wel zielig als je dergelijke tips nodig hebt. Ik snap echt niet dat mensen 10 glazen bier op kunnen....je drinkt toch ook geen 10 glazen Cola.
André schreef:duhh, suiker vind ik niet meer te z*****, ehm, drinken, beetje gewend aan zoetstof/light denk ik.rosalie83 schreef:André schreef:Ik drink wel frisdrank en dan light, omdat suiker net zulk gif schijnt te zijn als zoetstof.
Dat bedoel ik ook, als het dan toch niet uitmaakt vind ik met zoetstof beter te drinken, getty?rosalie83 schreef:André schreef:duhh, suiker vind ik niet meer te z*****, ehm, drinken, beetje gewend aan zoetstof/light denk ik.rosalie83 schreef:André schreef:Ik drink wel frisdrank en dan light, omdat suiker net zulk gif schijnt te zijn als zoetstof.
Wat ik bedoel te zeggen is dat suiker gif is, maar zoetstof ook!
Lalage schreef:Rolf schreef: plantaardige producten (bijv. hamburger)
Ik neem aan dat je een groenteburger bedoelt?
Rolf schreef:Lalage schreef:Rolf schreef: plantaardige producten (bijv. hamburger)
Ik neem aan dat je een groenteburger bedoelt?
De genoemde hamburger, blijkt toch voor een groot deel te bestaan uit vlees. In de supermarkten hier (2 stuks) heb ik gezocht naar vervangende producten, bijv. groenteburger, of iets met soja-bonen, maar niets gevonden.
Daarom kies ik dan meestal voor rosbief, of mager rundvlees.
Rolf schreef:En gerust en met smaak iets kunnen eten en drinken heeft een positieve invloed.
rosalie83 schreef:Of je rijdt 1 keer in de twee weken voor een voorraadje vega spul naar de supermarkt in een nabijgelegen plaats.
Harm-J schreef:rosalie83 schreef:Of je rijdt 1 keer in de twee weken voor een voorraadje vega spul naar de supermarkt in een nabijgelegen plaats.
Dat Vega spul blijft geen hele week goed en of het allemaal niets kost...?
rosalie83 schreef:Dat vega spul kan je net zoals vlees en vis invriezen.
Je eet het vega spul er niet bij, maar in plaats van vlees, dus dat maakt voor kosten dan niets uit he.
Harm-J schreef:rosalie83 schreef:Dat vega spul kan je net zoals vlees en vis invriezen.
Je eet het vega spul er niet bij, maar in plaats van vlees, dus dat maakt voor kosten dan niets uit he.
Ehm..., ik zou de roerbakspullen van dat Vega spul niet invriezen en ook niet de spullen waar saus bij zit... Iets met structuursverandering enzo....
Harm-J schreef:Ehm.., Vega, Vale e.d. zijn wel een poepie duurder in vergelijking wat je zou betalen voor het zelfde gewicht als het om echt vlees gaat.
Harm-J schreef:Mensen met bepaalde allergiën kunnen ook niet zomaar in Vega e.d. dingen happen....dat gaat foooout.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten