Heb je de EK wedstrijd gevolgd? Zo ja, hoe?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Heb je de EK wedstrijd gevolgd? Zo ja, hoe?

Peiling eindigde op 10 jul 2004 22:51

Live in het stadion in het gastland
0
Geen stemmen
Via een (groot) scherm elders (bijv. met vrienden)
13
25%
Thuis via een buis (eventueel met familie)
20
38%
Via de radio of regelmatige tussenstanden
6
12%
Geen tijd om de dienst mee te maken (wel zin)
0
Geen stemmen
Niet gevolgd (wegens reden(en) hieronder te melden)
13
25%

Totaal aantal stemmen: 52

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 01 jul 2004 10:40

ik heb het niet gevolgd, mijn mening is te vinden in het topic voetbal.

zoek maar ergens op.
The one thing you can give and still keep is your word.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 01 jul 2004 11:04

meschianza schreef:Dat is niet flauw, dat zijn gewoon mijn redenen (o.a) waarom ik niet kijk. Die mag ik hebben, lijkt mij. En omdat ik niets gevolgd heb lijkt het mij een logisch gevolg dat ik niet weet dat kluivert gespeeld heeft, wel weet ik dat hij meegegaan is en had kunnen spelen. En zodra hij een doelpunt had gescoort weet je hoe laat het is.
Die verkrachting was zeker wel een dubieuze zaak, ik heb het toendertijd aardig gevolgd , en d e moord was idd geen moord maar wel iemand doodrijden onder invloed. Wat inprincipe iedereen kan gebeuren die zo stom is om met alcohol achter het stuur te zitten maar in beide gevallen is het op geheimzinnige wijze nooit echt tot een veroordeling gekomen.
En ik vind het bijzonder charmant van Seedorf dat hij iets aan goede doelen geeft. Goh, heel aardig.
Het gaat er mij om dat ik niet aan die commerciele waanzin mee wildoen alleen al door te kijken. Maar die persoonlijke mening lijkt je niet te mogen hebben.

Hoho, je slaat door. Natuurlijk mag jij die mening hebben. Graag zelfs. Ikzelf doe ook niet mee aan die complete commerciele waanzin. Daar gaat het me niet om. Het gaat me om die opmerking over Kluivert. Of hij nu de held is of niet, dat maakt niet uit. Als hij niet veroordeeld is, ligt dat aan een gebrek aan bewijs, niet aan het feit dat het op Patrick Kluivert gaat. Dubieus was het ja, maar in Nederland ben je ONSCHULDIG tot het tegendeel bewezen is. En dat is schijnbaar niet het geval..

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 01 jul 2004 11:10

kurtyo schreef:
Hoho, je slaat door. Natuurlijk mag jij die mening hebben. Graag zelfs. Ikzelf doe ook niet mee aan die complete commerciele waanzin. Daar gaat het me niet om. Het gaat me om die opmerking over Kluivert. Of hij nu de held is of niet, dat maakt niet uit. Als hij niet veroordeeld is, ligt dat aan een gebrek aan bewijs, niet aan het feit dat het op Patrick Kluivert gaat. Dubieus was het ja, maar in Nederland ben je ONSCHULDIG tot het tegendeel bewezen is. En dat is schijnbaar niet het geval..

DAt zou ik allemaal na moeten zoeken betreft de rechtzaak, en dat zou deze topic wat verbouwen. Maar hij heeft in dronken toestand een man dood gereden, dat staat vast. DAt meisje had haar verhaal duidelijk ook niet verzonnen, en hoe het rechtelijk vast is gesteld, heo de bewijzen lagen, weet ik veel, maar die Kluivert heeft hoe dan ook nogal duistere handelingen vericht in het verleden. En dat zo'n figuur daar achter een bal aan kan hollen voor weet ik veel hoeveel miljoenen en kans loop de held van Nederland te worden zodra hij scoort, is voor mij persoonlijk al 1 reden om dat hele hystirische gedoe te laten voor wat het is.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 01 jul 2004 11:19

Dat kan, voor mij niet. Daarbij komt dat ik er te weinig vanaf weet (en jij ook zo te lezen) om zomaar te beweren dat hij een duister persoon is welke in het gevang zou moeten zitten o.i.d.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 jul 2004 12:05

Ik heb bij vrienden gekeken... met zo'n 20 man... op een groot scherm.

Oh en Kluivert speelde niet dit EK... kan me er wel wat bij voorstellen, dat je het neit zo hebt op die commercie er om heen... Ik kijk ook voor het voetbal en niet voor alles erom heen, behalve de sfeer na gewonnen wedstrijden :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 01 jul 2004 15:01

Hoeft zondag in elk geval niemand in de verleiding te komen om naar Oranje te kijken!
Gedenk de sabbathdag dat gij dien heiligt! En dat kan niet met voetbal.
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 01 jul 2004 15:23

Vind jij. Dat moet je er even bijzeggen.

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 01 jul 2004 15:28

kurtyo schreef:Vind jij. Dat moet je er even bijzeggen.

Oke kurtyo, vind ik....laat ik dat nu toch vergeten zijn...... :wink: :lol:
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.

Psalm 106:47

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 01 jul 2004 16:36

Het lijkt me dat de inhoudelijke discussie over de wedstrijden en evntueel randgebeuren wel in het topic in slow chat besproken kunnen worden. Hier gaat het om het wel of niet kijken naar de wedstrijd en waar en hoe. Dus graag een beetje ontopic.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 01 jul 2004 17:13

kurtyo schreef:Dat kan, voor mij niet. Daarbij komt dat ik er te weinig vanaf weet (en jij ook zo te lezen) om zomaar te beweren dat hij een duister persoon is welke in het gevang zou moeten zitten o.i.d.

Zoals ik al zei, die verkrachtingszaak heb ik goed gevolgd, een aantal interviews met die Marielle en advocaat Moskowisz . En die kluivert was er hoe dan ook bij betrokken. Blijkbaar in een underdock rol dat hij niet veroordeeld is,tenminste, ik hoop dat het een eerlijke veroordeling was, maar hij was er bij.(daar schijn je geen straf voor te krijgen: erbij zijn) Ook bij dat ongeluk waarbij hij teveel op had . Dat is algemeen bekend.
Dat zegt mij genoeg. Het is een arrogant, smerig ventje waar ik van mijn levensdagen niet naar wil kijken in de wetenschap van het geld dat hij verdient.
Maar nogmaals, dat is nog maar 1 reden.

- Het feit dat je EK bijna moet leuk vinden en volgen, omdat je anders als niet helemaal 100% wordt beschouwd, irriteerd mij.
- Al dat commerciele geklier er omheen,al dat geld wat er in omgaat, in de spelers, de clubs, de consumenten. Doet mij wat waanzinnig aan.
- Ik vind het gewoon geen leuk feestje. Dan loop ik liever met koninginnen dag in het oranje door Amsterdam, dat is tenminste een volksfeest waar het om alle mensen draait.
Laatst gewijzigd door meschianza op 01 jul 2004 17:35, 2 keer totaal gewijzigd.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 01 jul 2004 17:23

niet gevolgd, ik vindt voetbal volstrekt oninteressant.

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 01 jul 2004 17:59

BJ schreef:Het lijkt me dat de inhoudelijke discussie over de wedstrijden en evntueel randgebeuren wel in het topic in slow chat besproken kunnen worden. Hier gaat het om het wel of niet kijken naar de wedstrijd en waar en hoe. Dus graag een beetje ontopic.

Als dat het enige is wat je mag vermelden waarom staat het dan bij religie?
Who has seen the wind?
Neither you, nor I:
But when the trees bow down their heads,
The wind is passing by.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 jul 2004 18:01

Bookman schreef:Hoeft zondag in elk geval niemand in de verleiding te komen om naar Oranje te kijken!
Gedenk de sabbathdag dat gij dien heiligt! En dat kan niet met voetbal.

Lol! Dacht je dat ik nu de finale niet ga kijken? :D Ik zit zondagavond wel achter de tv...

Wat doe jij op zondagavond trouwens?! :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Toriso
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Toriso » 01 jul 2004 22:11

Niet gevolgd, het is afgoderij.
Niet het aanzien, maar het wezen!

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 01 jul 2004 22:21

Voor mij is het geen afgoderij, er zijn 100 dingen die me meer beheersen dan het EK, die dingen zijn voor mij misschien afgoderij, maar niet het EK, of ik een wedstrijd zie of niet doet me weinig. Ik mag dus het Ek volgen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Snorbaarder op 01 jul 2004 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Who has seen the wind?

Neither you, nor I:

But when the trees bow down their heads,

The wind is passing by.

Terug naar “Archief”