hoi xepa,
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de gang van zaken bij solcon. wat is het beleid daar t.a.v. de zondag? Wat gebeurt er als er een storing is?
Ik ben trouwens van mening dat zulk werk geoorloofd is. Zonder het verhelpen van die storing is het niet mogelijk om een normaal bedrijf te leiden. Het is noodzakelijk werk.
Is het trouwens mogelijk om 1 bepaalde website af te sluiten? Er staan toch meerdere sites op een server?
Ik werk namelijk voor Solcon en wij hosten het RDnet en omsionswil. de servers gaan geheel uit op zondag en het loginscript kopieert zichzelf naar een andere server waar je dan keurig krijgt te zien dat deze website niet beschikbaar zijn...
Als we erg precies gaat zijn, maakt het natuurlijk niet uit of je je eigen server uitzet en een andere server een melding geeft of dat je je eigen server aanlaat en die de melding laat geven. Ik vind dit een beetje een redenatie met oogkleppen op. Wat dat betreft, ben ik het dan weer met DD eens dat we vaak een beetje kort door de bocht denken.