Meningverschillen zijn er en zullen er altijd blijven het is meer hoe ga je hier mee om!?. En dat moet je uitvogelen (saampjes).
En wat Daphne zei over dat eigenwijsheid dat herkennen wij ook.

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef::lol:Heel herkenbaar mortlach. Manlief vouwt de was ook niet meer op. K ben nogal precies in het opvouwen van de was.
. Daarin ben ik echt heel erg, dat was opzich niet echt ruzie. Maar het was voor manlief niet leuk om te horen dat hij eht verkeerd had opgevouwen. Voor de rest vindt ik het allemaal maar prima wat hij doet.
Ik ben een mega control freak en daar baal ik zelf ook enorm van.
Evelien schreef:Ik ben een mega control freak en daar baal ik zelf ook enorm van.
schelpje3 schreef:Ik eigenlijk ook![]()
Ik was een keer ziek en manlief heeft toen de was opgehangen.
Ik keek naar buiten en viel achterover, het hing zo raar op, schots en scheef, knijpers op rare plekken, hij was inmiddels weg en ik heb toen mijn badjas aangetrokken en overnieuw opgehangen. Dat zou jij dus ook doen EvelienStom he. De buuf lag in een deuk.
LauraC schreef:En bij ons is het gewoon zo dat manlief door mijn controlkreakerige gedrag niets meer hoeft te doen in het huis. Werkt voor allebei prima. Ik ben niet meer overstuur omdat de was niet goed hangt en hij is niet meer boos omdat ik het over heb gedaan
Mortlach schreef:LauraC schreef:En bij ons is het gewoon zo dat manlief door mijn controlkreakerige gedrag niets meer hoeft te doen in het huis. Werkt voor allebei prima. Ik ben niet meer overstuur omdat de was niet goed hangt en hij is niet meer boos omdat ik het over heb gedaan
Ja, als dat voor beiden goed werkt, dan is dat win/win. Ik had dezelfde situatie maar kreeg dan wel te horen dat ik zo weinig deed in het huishouden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten