rosalie83 schreef:Tsja, ik heb weinig toe te voegen
Wij hadden een zilveren vriendschapsring rechts.
Onze gouden verlovingsring links.
En toen we trouwden ging die gouden ring naar rechts.
Ook zo.

Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:En ookal beschadig je de ring? Spullen zijn er om te gebruiken, niet om in de kast te laten liggen, dat is mijn motto!
kwebbel schreef:Wij hadden/hebben geen vriendschapsring. Ook nooit echt bij nagedacht. Onze verlovingsring draag ik links, straks dus rechts![]()
Btw dames/heren: dragen jullie je ring ook op het werk? Of ligt het er aan wat je dan moet doen op die dag (bijv. bij afwisselend werk). Kan me voorstellen als je bijv. vrachtwagenchauffeur bent dat je dan zoiets hebt van: Ik doe m af anders beschadig ik m of verlies ik m.
Ik draag m tot nu toe alleen in mijn vrije tijd (mijn aanstaande ook) maar ik wil m wel continue gaan dragen als we getrouwd zijn. Iedereen mag t zien dat ik bezet bent![]()
Ik zit zelf in de zorg (woonzorgcentrum) dus ik verwacht niet dat ik m erg kan beschadigen...
Evelien schreef:kwebbel schreef:Wij hadden/hebben geen vriendschapsring. Ook nooit echt bij nagedacht. Onze verlovingsring draag ik links, straks dus rechts![]()
Btw dames/heren: dragen jullie je ring ook op het werk? Of ligt het er aan wat je dan moet doen op die dag (bijv. bij afwisselend werk). Kan me voorstellen als je bijv. vrachtwagenchauffeur bent dat je dan zoiets hebt van: Ik doe m af anders beschadig ik m of verlies ik m.
Ik draag m tot nu toe alleen in mijn vrije tijd (mijn aanstaande ook) maar ik wil m wel continue gaan dragen als we getrouwd zijn. Iedereen mag t zien dat ik bezet bent![]()
Ik zit zelf in de zorg (woonzorgcentrum) dus ik verwacht niet dat ik m erg kan beschadigen...
je ring miss. niet. maar hoe ga je dan om met tillen etc.!? want je kan heel snel met ringen, horloges etc. mensen pijn doen! (onbewust)
rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:me pa heb em nooit om.... Hij ligt in zijn bureau. het komt bij boern nl veel voor dat, wanneer je in een koe moet voelen wegens problemen met kalveren, je door al het slijm je ring verliest....
Dat doet-ie met zijn blote hand?![]()
Ja dat is wel zo... Toch zie ik dat heel veel collega's gewoon de ringen omhouden ook al tillen ze. Horloge heb ik nooit om alleen bij speciale gelegenheid (was een hele dure horloge dus niet geschikt voor dagelijks gebruik zeg maarEvelien schreef:je ring miss. niet. maar hoe ga je dan om met tillen etc.!? want je kan heel snel met ringen, horloges etc. mensen pijn doen! (onbewust)
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:me pa heb em nooit om.... Hij ligt in zijn bureau. het komt bij boern nl veel voor dat, wanneer je in een koe moet voelen wegens problemen met kalveren, je door al het slijm je ring verliest....
o jah hoor... k heb et ook wel gedaan... is niks bijzonders....
rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:paprikameisje2 schreef:me pa heb em nooit om.... Hij ligt in zijn bureau. het komt bij boern nl veel voor dat, wanneer je in een koe moet voelen wegens problemen met kalveren, je door al het slijm je ring verliest....
o jah hoor... k heb et ook wel gedaan... is niks bijzonders....
Dat kan wel niets bijzonders zijn, maar het klinkt mij niet bepaald hygienisch in de oren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten