De zoveelste discussie hierover...Ik studeer nu en hoop later ook een goede baan te krijgen. Die houdt onmiddelijk in dat ik wel moet blijven werken wil ik mijn registratie niet verliezen. En het lijkt me ook hartstikke leuk om te werken. Ik studeer dit niet voor niets, wel met enig doel natuurlijk. Net als een ander graag een toekomst voor zich ziet met kindertjes thuis zie ik een toekomst voor me als goede hard werkende moeder

Mijn talenten kan ik natuurlijk ook op ander vlak gebruiken! Ik wil later zeker kinderen en die gaan netjes naar de kinderopvang. Ik zie het zielige daar niet van in tenzij het natuurlijk te veel wordt. Maar vijf dagen parttime werken vind ik prima. Ik ontplooi me graag naast het moederschap en ik zou werkelijk een slechte moeder zijn als ik niet zou werken

! Daar ben ik veels te ambitieus voor! Het is zo belangrijk om ook gewoon je eigen dingen als moeder en echtgenote te hebben ipv alleen maar over luiers praten enzo haha. En als ik mn kinderen naar de opvang breng ben ik niet per definitie een slechte moeder..Ik houd net zoveel van mijn kinderen als jullie hoor! Er is alleen meer op de wereld dan moeder zijn.. Maar goed dat iedereen zijn/haar taken anders ziet, dan is er overal waar iemand nodig is een plek vervuld. Ik ben overigens zelf ook vijf dagen per week naar de chreche ( en geen christelijke

geweest. Wel parttime overigens. Niet omdat mn moeder MOEST werken maar omdat ze gestudeerd had en genoot van haar werk. En ik ben er niet slechter op geworden

Ik ben er zelfstandig door geworden! Maar goed, iedereen moet maar doen wat hij/zij goed acht..Alleen vind ik het kort door de bocht om te zeggen dat al die kindertjes uit de opvang zielig zijn en half verwaarloosd worden door hun carrierejagende ouders..