Moderator: Moderafo's
Je bedoeld dat je jezelf het stempeltje 'niet zon blijhoofd hebt gegeven' en dus eigenlijk ook niet altijd van die vrolijke dingen gaat lezen, luisteren, kijken, doen of wat dan ook. Grut, dat is toch geen ramp, ik voel me er heerlijk bij om niet zo'n blijhoofd te zijn.Rijnmond schreef:Tja, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen, maar misschien dat er iemand is die begrijpt wat ik bedoel. Ik ben erachter gekomen dat ik mezelf kwel met deprimerende dingen, ik blijf bijv. denken aan dingen in de wereld die je echt "down" doen voelen, lees boeken die niet een "happy end" hebben etc. etc. Nu heb ik hier totaal geen logische verklaring voor. Hoewel ik veel problemen heb gekend bevind ik me nu juist in een periode waar alles (materalistisch iig) voor de wind lijkt te gaan en ik eigenlijk geen reden heb om me ongelukkig te voelen. Toch voelt het op de 1 of andere manier "goed" als ik mezelf verdrietig voel...
Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel (zelf snap ik het ook niet helemaal).
Klinkt als veel hooi op je vork.........enzoPieter schreef:Ik scoorde een 16...
Als alles voor de wind gaat, kan ik de hele wereld aan. Nu zit ik echter in een periode waarin van alles samenvalt: een tweede kind, een nieuw huis, grote drukte op het werk, cursussen en allerlei andere zaken.
Ik krijg ten eerst steeds meer zin in sigaretten, hoewel ik al tijden niet meer rook. Bovendien heb ik het gevoel dat alles me door de vingers glipt, omdat je je op geen enkel ding echt goed kunt concentreren.
Ik heb dan ook regelmatig de neiging om extreem hard te gaan gillen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten