Nee hoor, vraag maar raak.
Wat ik zie gebeuren door Zijn kracht: ik zie mensen genezen(geestelijk en lichamelijk), veranderen, geestelijk groeien, ik zie mezelf veranderen en groeien. Ik zie mensen bevrijd worden en ik zie mensen tot geloof komen waarvan ik het nooit verwacht had.
Wat leer ik van Hem: wat niet

. De bijbel was voor mij een mooi boek met mooie verhalen, nu leer ik zo veel uit de bijbel. Ik leer om bijbelse principes toe te passen en te ervaren hoe nuttig deze zijn. Ik leer zoveel over het doel van mijn leven, theologisch leer ik heel veel, zonder theologiestudie maar met een geweldige Leraar: De Heilige Geest.
Dicht bij God leven: veel met God praten en naar Hem luisteren, genieten van dat wat Hij mij geeft en veel leven en lezen uit de bijbel.
Het besef van vergeving en genade komt bij mij juist op momenten dat ik zelf naar God toe zo vreselijk veel tekort schiet. God maakt mij op zulke momenten, van die momenten dat je bijna niet naar God durft te gaan uit schaamte, juist duidelijk dat ik vergeving heb ontvangen. Hij spreekt tot mij en laat het mij zien door Zijn Woord.
Die genade is zo geweldig, omdat ik door die genade dicht bij God mag en kan komen. Niet omdat ik zo geweldig ben in bidden en leven zoals God het wil, maar omdat God genadig is voor mij en ik bij Hem mag horen.
Zonder het offer en de opstanding van Jezus had dat nooit gekunt en zonder pinksteren had ik dat nooit tot het diepst van mijn wezen kunnen beseffen en had ik nooit kunnen leven vanuit Gods kracht.