Moderator: Moderafo's
Ja en spinnen die eitjes leggen in puisten zodat je bij het uitknijpen opeens jongespinnetjes uit je lichaam kruipen.. of al die huisstofmijten die over je bed paraderen...En dan te bedenken dat een mens jaarlijks toch een aantal spinnen in zn slaap opeet
Johanne schreef:En ja er is een iets wat ik doodeng vind en er echt gillend voor wegren... en nee wat dat is ga ik hier zeker niet posten zeg maar... want dan krijg ik weer dezelfde situaties die ik vroeger op school had, dat je denkt t aan een vriendin te vertellen, die het vervolgens ineens ff door de klas heen moet gillen, en ja vervolgens voel je je nergens meer veilig *als iemand de logica kan volgen;)*
Waar jullie het over hebben zijn 'normale' angsten, geen fobieën.
Johanne schreef:En ja er is een iets wat ik doodeng vind en er echt gillend voor wegren... en nee wat dat is ga ik hier zeker niet posten zeg maar... want dan krijg ik weer dezelfde situaties die ik vroeger op school had, dat je denkt t aan een vriendin te vertellen, die het vervolgens ineens ff door de klas heen moet gillen, en ja vervolgens voel je je nergens meer veilig *als iemand de logica kan volgen;)*
marjo schreef:Waar jullie het over hebben zijn 'normale' angsten, geen fobieën.
Maar wanneer is zoiets dan een fobie, je kunt toch ook een beetje claustrofobie hebben en dan is het denk ik weer een angst.
Ik heb angst (laat ik het woord fobie niet gebruiken) voor bloed en verwondingen. Soms helpt de conforntatie opzoeken wel, maar dat kost wel veel energie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten