In onze gemeente niet. Die willen ze wel zo snel mogelijk leeg hebben. Wij waren van plan het dak over een paar jaar te vervangen en opnieuw te isoleren, maar doen het nu waarschijnlijk toch eerder, nu we nog erg grote kans op best veel subsidie hebben.
In ons tijdelijke stulpje was het van de week 17,5 graden, overdag. Ik had alledrie de verwarmingen hoog aan (25 graden), maar het bleef zo koud. Dat vind ik echt niks. Toen heeft mijn man bij zijn ouders een elektrisch kacheltje gehaald, en nu halen we, als dat ding aanstaan, de 19,5. Dat is al stukken beter

In ons nieuwe huis staat het ook vol kachels, om het stucen sneller te laten drogen, en halen we nu de 10 graden. Voelt ook al behaaglijk aan, als je van buiten komt

Jurian is vandaag lekker binnen geweest, de hele dag. Volgens mij vond hij dat toch fijner dan buiten. Hij was de afgelopen dagen ook helemaal niet lekker, zo sneu. Maar vandaag is hij weer helemaal de oude. Ik vermoed toch weer zo'n sprongetje waar ik niet in geloofde

Hij kletst opeens meer, lijkt wel weer gegroeid (al zal dat wel onzin zijn), staat steeds vaker los, loopt beter aan onze hand en lacht bijna continu. En hij is er wel flink knuffeliger op geworden, jippie

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...