Wat lastig Evelien

Lijkt me echt zwaar ja, zo vaak 's nachts eruit. Ik zou het ook niet trekken denk ik.
Wel goed dat je een baan zoekt, misschien is dat ook goed, er even uit. Ik merk hier dat ik na een week niet werken veel meer moe ben dan als ik 3 dagen heb gewerkt. Dan ben ik anders moe, ofzo. Lekkerder moe, als dat bestaat
Ik dacht steeds dat Frederiek gewoon een langzame is, en lekker de tijd voor alles neemt. Nu is ze zeker niet de snelste, maar ik vermoed dat ze alles gewoon pas doet als ze het kan, ze oefent niet ofzo. Lopen ging ook opeens goed, en meteen hele einden achter elkaar. Maar ook qua praten. Vanmorgen zei ze:' Mama, sok uit?' Echt duidelijk. Ik was helemaal verbaasd, want tot nu toe zei ze alleen 'mama, papa, hallo, auto', zelfs opa en oma kan ze nog niet.
Ze is een heerlijk eigenwijs ding, dat goed weet wat ze wil. Ze is op zich wel makkelijk, zolang alles maar gaat zoals zij het wil. Zo weigert ze gevoerd te worden, en eet ze alles zelf, ze probeert het met een lepel, maar dat gaat nog niet, dus het is elke maaltijd een enorme bende onder de tafel. ach, stofzuiger doet wonderen

Sinterklaas komt weer in zicht. Ik heb voor Jurian alle cadeautjes al binnen zag ik gister. Wel erg vroeg, maar ach, dan ligt het er maar. Heeft iemand nog ideeen voor meisjes van 1? Ik heb echt geen flauw idee wat ik haar moet geven, ze speelt toch nergens mee, eigenlijk. Soms met de duplo, maarja, dat hebben we al.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...