Gezin en financiën deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Gezin en financiën deel 3

Berichtdoor ajl » 15 feb 2013 19:08

@ ppm De ariel die jij altijd hebt, kocht jij die nu bij de Gamma? Is dat bij elke Gamma verkrijgbaar?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 feb 2013 22:03

ajl schreef:@ ppm De ariel die jij altijd hebt, kocht jij die nu bij de Gamma? Is dat bij elke Gamma verkrijgbaar?

ik hou de folder dan in de gaten en zodra het in de folder staat ga ik direct heen! laatst stonden ze van ehm... ander merk maar ook een enorme bak...... geen witte reus, nog wat anders.....

ik denk dat die dan wel bij elke verkrijgbaar is.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 feb 2013 11:49

o, jammer dat die niet standaard daar te krijgen is. Wij krijgen nl geen folders en zou heel graag zo'n grootverpakking willen hebben. Hoe vaak is die in de aanbieding?

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 18 feb 2013 12:03

Hier kun je de folder bekijken.

http://www.gamma.com/actie/
Zie pagina 3 ;)

Ergens anders op de site kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Volgens mij krijg je dan ook de nieuwe folder in je mail.
Laatst gewijzigd door refo op 18 feb 2013 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 18 feb 2013 12:03

@ajl, je kan de folder ongetwijfeld via de website ook digitaal in je mailbox ontvangen.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 18 feb 2013 16:54

ajl schreef:o, jammer dat die niet standaard daar te krijgen is. Wij krijgen nl geen folders en zou heel graag zo'n grootverpakking willen hebben. Hoe vaak is die in de aanbieding?

www. folders .nl
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 feb 2013 17:57

Persil was daar laatst wel in de aanbieding, tis zeker wel eens in de twee maand, anders ff langsrijden of vragen aan de klantensrevice

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 feb 2013 21:30

Bij Praxis hebben ze em ook regelatig in de aanbieding, daar heb ik hem dan vaak vandaan.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 feb 2013 18:50

ajl schreef:o, jammer dat die niet standaard daar te krijgen is. Wij krijgen nl geen folders en zou heel graag zo'n grootverpakking willen hebben. Hoe vaak is die in de aanbieding?

Nu! Alleen wel in zakken! Ariel.8 kg dacht ik, 20 euro

Kbhad de eerste keer een emmer die.goed afgesloten kon.worden, dus dat is.nog.een.tip! Om klonten te voorkomen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 19 feb 2013 19:36

Dank je! Dan ga ik het deze week nog halen. Mijn wasmiddel is nl op. Jammer dat het zakken zijn, maar ach dan wacht ik gewoon op een afsluitbare emmer/doos.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 19 feb 2013 21:02

Op het forum van het budgetprogramma krijg je een bijzonder inkijkje in de situatie van mensen in het buitenland, met name Amerika en Australië. Ik ben nu een stuk minder verbaasd dat er zoveel mensen in die contreien zo diep in de schulden zitten.

Waar ik nu met name op doel is Kerst (het is wat ver weg, maar goed, ik las het nu eenmaal deze week). Je ziet mensen zonder blikken of blozen toegeven dat ze van plan zijn 200 dollar per gezinslid uit te geven om een 'redelijke' kerst te hebben. En dat gaat dan best hard als je met zijn 6en bent. 1200 dollar (ong. 1000 euro) voor een feestdag voor een doorsnee gezin?

Tijdens de economische hoogtijdagen hier in Ierland (dat achteraf helemaal nergens op was gebasseerd) werd het blijkbaar nog bonter gemaakt, ruim! Ongelooflijk.

Nu is het me niet per se om een discussie over het materialisme rondom kerst te doen -het had elke andere gelegenheid kunnen zijn - maar om de bedragen die mens normaal vind voor feestdagen in het algemeen...

Het kan zijn dat ik het me niet goed herinner, maar vroeger kregen we voor Sinterklaas een paar sokken en een boek, en misschien een doosje lego. Met 50 gulden was je er dan wel... Dat dat in 25 jaar is vertienvoudigd, daar verbaas ik me wel een beetje over.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 20 feb 2013 16:11

ajl schreef:Dank je! Dan ga ik het deze week nog halen. Mijn wasmiddel is nl op. Jammer dat het zakken zijn, maar ach dan wacht ik gewoon op een afsluitbare emmer/doos.

De vloeibare variant staat ook in de folder!
Wat de toekomst brengen moge........

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 25 feb 2013 13:58

Net een gesprekje gehad met de personeelsfunctionaris en ik krijg mijn misgelopen reiskosten vergoeding van afgelopen 5 jaar netjes terug =D>

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 25 feb 2013 14:33

Fijn! leuk zo'n opgebouwd spaarpotje.
Afbeelding

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 27 feb 2013 20:40

Leuk!!!

las over wasmiddel, iemand ooit wel eens geprobeerd zelf wasmiddel te maken? er zijn verschillende recepten op internet te vinden. ik heb het gedaan, bevalt best. Alleen geen witmakers dus je witte was wordt al snel grauw, maar daar kun je zuurstofbleekmiddel voor bij gebruiken. Maar ik was de witte was vaak met de donkere handdoeken en vaatdoeken dus ik hoop dat het straks in de zon wat meer gaat bleken.

Vlekken gaan op zich wel gewoon normaal. heb altijd vlekken die ik er 'zo' niet uitkrijg, maar vanisch voor gebruik.
En qua geur, het is niet zo'n indringende geur als de meeste wasmiddelen, maar ik kan daar ook niet zo goed tegen dus wat mij betreft ideaal. Soort 'neutral' luchtje met en vleugje lavendel (heb de zeep met lavendel genomen, heb ook andere geuren). Meteen ook veel minder jeuk.

het is in elk geval echt mega goedkoop :lol:

Over de kerst enzo. ik vind zowieso dat men hier in NL dan al overdrijven :shock: Je ziet het nu met pasen ook, ze maken de gekste dingen :lol: maar je betaald je scheel.
Maar sint en verjaardagen zijn hier ook veel meer dan wij 'vroeger' kregen, maar toen koste het ook een stuk minder en kregen onze ouders in verhouding misschien de helft van ons salaris. Dus wat dat betreft is het niet gek dat de kado's ook duurder zijn geworden.
Al vind ik het soms ook echt verbazingwekkend wat men voor een sint-feestje geeft. vraag me dan wel eens af wat ze op de verjaardagen krijgen :?: Sint is hier echt iets kleins extra, meer niet.
maar nu we een action in de buurt hebben en ik daar veel kadootjes vandaan haal kun je best veel kopen voor 5-10 euro... heb nu een leuk kadootje voor een feestje van school voor een paar euro maar het kind wat haar feestje geeft krijgt er wel 3 kadootjes van. Vind het bijna 'teveel' maar het kost mij bijna niks dus om nu met 1 ding van 1 euro aan te komen vind ik dan eigenlijk ook weer een beetje weinig :wink:

heb de afgelopen weken in elk geval mijn boodschappen budget netjes gehandhaafd, zonder bij te pinnen \:D/

Terug naar “Archief”