Ik heb geen reden om daar aan te twijfelen nee , dat hoort dus ook bij het geloof

Moderator: Moderafo's
oekaboeka schreef:Ik heb geen reden om daar aan te twijfelen nee , dat hoort dus ook bij het geloof
oekaboeka schreef:Heb uw naaste lief als uw zelf
oekaboeka schreef:Hoe weet jij dat nu of dat niet kan , als trouwens God er een hand in had lijkt mij alles mogelijk.
Geloof is ook niet gebaseerd op bewijs maar op geloof , trouwens geen bewijs betekent niet meteen niet gebeurd.
oekaboeka schreef:Lock & Stock : Heb jij je naaste in dit topic lief zoals Jezus dat zou doen?
Geen idee ik ben Jezus niet maar ik verdedig hier standpunten vanuit de bijbel en als je dat niet bevalt en je voelt je gekwetst is dat jouw probleem en heeft ook niks met naastenliefde te maken maar gewoon met het verkondigen van de Waarheid.
Als de waarheid niet verkondigd mag worden omdat het misschien mensen kwetst en dus niet mag op grond van naastenliefde begrijp je niks van dat gebod.
oekaboeka schreef:Dan is dat jammer voor die andere christenen , maar mijn geloof is niet gebaseerd op het ongeloof van andere.
oekaboeka schreef:maar mijn geloof is niet gebaseerd op het ongeloof van andere.
Tante Pollewop schreef:Nog zo'n dooddoener en nog badinerend ook.
Lock&Stock schreef:Dat is nieuws voor mij Dummy! Kan je dat laatste onderbouwen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten