Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Dat is ook niks voor mij Meribel.
mohamed schreef:Veel plezier gewenst Lock & Stock met je vriendin op dit snoepreisje!
meribel schreef:Ik vond zuid afrika en namibie behoorlijk indrukwekkend.
Maar mijn hart ligt toch meer bij de scandinavische landen.
Overigens 3onderzoekt gezien ?( afgelopen woensdag publieke omroep) over zuid afrika dat zwart en blank daar nog steeds zo gescheiden zijn. Dat een zwart-blank relatie nog steeds absoluut not-done is verbaasde me, een blanke vrouw zei: als mandela dat echt wilde had hij zelf wel een witte vrouw getrouwd. Nee blank en zwart moet je niet mengen.
En ook hoe die blanke leefden , zo ontzettend beveiligt met allemaal een pistool op zak. Echt heftig.
mealybug schreef:Jammer van dat weer op Isle of Skye.
Namibia staat ook hier op nummer 1.
Ruth2 schreef:Kramperen doe ik niet aan en goedkoop vind ik het vaak ook niet.
ajl schreef:Een heel luxe resort hoeft van mij ook niet, maar een beegje gemak ( helemaal met 2 kinderen in de luiers en de andere 2 die 's nachts ook nog wel eens moeten, kan ik wel waarderen). Voor aankomende zomer hebben wij een sta caravan geboekt in Luxemburg, met een douche en toilet. Erg veel zin in.
Volgend jaar willen wij een vouwwagen o.i.d.
Marnix schreef:Ik nog niet, maar heb er hele positieve verhalen over gehoord. Ruig landschap, aardige mensen... dus wij gaan deze zomer dat gebied (plus Croatie) verkennen. Voordeel is dat je wat zuidelijker zit dan bijvoorbeeld Tirol waardoor het weer doorgaans beter is. We zijn wel eens in Karinthie geweest, iets boven de Sloveense grens en dat is ook een combinatie van de schitterende Alpen en vaak wat mooier en warmer weer.
Marnix schreef:We gaan vrij vroeg (laatste week van mei, eerste twee weken van juni) dus we laten het een beetje van het weer afhangen. Als het in de Alpen nog niet zo warm is zullen we denk ik iets meer in Kroatie zijn waar het doorgaans al vrij vroeg in het jaar zonnig en warm is. Als het weer in Slovenie goed is trekt me dat toch nog wel wat meer dan Kroatie en zullen we daar wat meer verblijven denk ik. En als we tijd over hebben weten we nog wel een leuke camping in Karinthie aan de Millstattersee waar je 's ochtends eerst je tent uit loopt, het water in en na de duik lekker gaat ontbijten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten