Geloijk hbe je Liefie. Ik heb het bij Frederiek ook wel geprobeerd, als ik een keer kolfde, om die dan te geven, maar dan kwam ze na een uur weer, dus als ik nu nog kolf mik ik alles meteen weg. Volgens de verpleegkundige van het CB lag het niet aan mijn voeding, want ze groeit prima. Lijkt me ook wel logisch als ze elke 2 uur zo lang drinkt

Maar het is dus echt niet genoeg om eens per 3 of 4 uur te geven volgens mij, als ik het logisch bekijk.
Het afbouwen gaat prima, de ene kant kolf ik al 3 dagen niet meer, de andere om de dag nu, omdat er net weer een flinke schijf in zat.
Ze drinkt de fles nu heel goed, maar nog steeds onregelmatig, soms na 3 uur, soms na 4,5 maar af en toe ook gewoon weer na 2 uur alweer. Ze drinkt hem ook niet altijd leeg, maar zoals net dronk ze om kwart over 8 140 cc in totaal, en om kwart over 9 gewoon weer 110 ofzo. En toen viel ze pas in slaap. Ze slaapt sowieso erg weinig, ik denk dat dat ook wel aan mezelf ligt, dat ze echt meer ritme moet krijgen. Dus fles, even wakker, dan naar bed zodra ze maar een gaapje laat zien. maar vaak gaat ze dan brullen in bed, en ik vind het niet echt nodig om haar lang te laten huilen, ze is nog maar zo jong. Dus even bekijken hoe ik dat ga doen, maar hopelijk helpt dat wel.
Het scheelt al enorm dat ze maar 10 minuten drinkt, dat is zo klaar, dan geeft het ook niet meer zo als ze een keer per dag al na 2 uurtjes komt.
Moet jij nog wel eens kolven?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...