Kena,
Biedt het zijn van VROUW en het zijn van JOOD een onfeilbaarheid die die van de paus overstijgt?
Maakt dat je onaanraakbaar in morele zin?
En indien ik de euvele moed zou tonen ZIJNE Heiligheid te corrigeren, is dan een ongecontroleerde woede-uitbarsting en geschuimbek mijn terechte deel?
Nee, dat is onrechtmatig en onacceptabel; "zij moet zich rustig houden".
Jouw dreigementen maken op mij geen indruk. Die ene pb die ik naar jou gestuurd heb, heb ik gestuurd in de naam van de Heer. Als ik die voor Hem moet kunnen verantwoorden, denk je dan niet dat ik die zou durven verantwoorden op Refoweb?
(Dit is niet bedoeld om je uit te dagen het wel te doen. Het is beter een PERSOONLIJK bericht niet publiek te posten, en als je het doet is het jouw verantwoordelijkheid.)
Tenslotte,
Niet iedere Jood is Jood en niet iedere vrouw is vrouw.
Rom.2:
28 Want die is niet een Jood, die het in het openbaar is; noch die is de besnijdenis, die het in het openbaar in het vlees is;
29 Maar die is een Jood, die het in het verborgen is, en de besnijdenis des harten, in den geest, niet [in] [de] letter, [is] [de] [besnijdenis]; wiens lof niet is uit de mensen, maar uit God.
Op.2:
9 Ik weet uw werken, en verdrukking, en armoede (doch gij zijt rijk), en de lastering dergenen, die zeggen, dat zij Joden zijn, en zijn het niet, maar zijn een synagoge des satans.
Zo hoeft ook iemand met de uiterlijke kenmerken van een vrouw nog geen Vrouw te zijn.