Ik ben ook vrij makkelijk met pcm. Zodra Hugo of Cato rond de 38,5 hebben, geef ik een zetpil. Dan daalt de koorts fijn voor de nacht en slapen ze ook veel beter. Als ze echt ziek zijn, geef ik ze de maximale dosering, gewoon om de 6-8 uur om een spiegel op te bouwen.
Hugo eet momenteel ook niet zo denderend. Hij heeft wel berenhonger volgens mij, want hij kijkt echt verlekkerd naar alles wat er op ons bord ligt, maar hij vertikt het om te eten, volgens mij zijn wij inmiddels in de fase peuterpuber beland

. Gistermorgen heeft hij niets gegeten voordat hij naar het kdv ging. Hij heeft daar fruit gehad en tussen de middag 3 boterhammen en gisteravond bliefde hij de bietjes en het toetje niet. Toen hij in bed lag, riep hij mij en vroeg om bijtkoek ( ontbijtkoek). Jammer voor hem, maar dat krijgt hij dan niet. Vanmorgen heeft hij echt zijn boterham naar binnen geschrokt. Dus ik wacht het vanavond maar weer af

.
@ missF Kinderen vanaf 1 jaar hebben veel minder voedingsstoffen nodig dan in het eerste jaar. Ik zat pas naar het lijstje van het CB te kijken en daarin stond dat s'morgens een halve boterham en s'middags een halve en s'avonds 1 aardappel en wat groente en wat fruit en zuivel tussendoor al voldoende is.