Moderator: Moderafo's
Ik kan me voorstellen met meerdere slaapkamers dat je het kopen van een droger niet nodig vind. Wij hebben wel een droger. En ik ben wel blij dat ik m heb, gezien onze ruimte! Ik kan al het wasgoed kwijt behalve het dekbedovertrekset. Die gooi ik dus in de droger. De rest hangt in de badkamer en/of buitenMissF schreef:Ik wilde eigenlijk nooit een droger, vond het niet zo nodig.
Maar vorig jaar overleed de opa van mijn man, en daar hebben ze van de week alle spullen van verloot. Mijn schoonvader kreeg de droger toevallig. Een echte goede, van Miele. Maar zij heeft er zelf ook al 1, van een goedkoper merk (geen id welke). Nu vroeg ze of ik die van haar wilde hebben, zodat zij de Miele gebruikt.
Naja, een gegeven droger kijk je natuurlijk niet in de bek. Het zal soms best wel handig zijn. Het ding is nog heel nieuw, dus da's mooi. Voor af en toe een wasje ofzo zal het best wel eens fijn zijn.
ik had het gisterenMissF schreef:Ik doe meestal ook 3 wassen op 1 dag, maar het nadeel is dan, dat het echt niet op 1 rek past. En wij hebben geen tuin, dus een droogmolen waar lekker veel op kan, kunnen we moeilijk neerzetten. Dan moet alles buiten ook op dat ene rek, en dat gaat wel, maar niet meer dan 1 was.
Op die momenten zou ik best een droger willen.
Ik had hem zelf nooit gekocht hoor, vind het niet zo nodig om daar geld aan uit te geven. Maar nu ik hem krijg, ben ik er toch wel blij mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten