Maneah schreef:Nog even een vraagje.. hoe gaan jullie om met voeden als je bijvoorbeeld visite hebt? Ik moet er namelijk niet aan denken om te moeten voeden waar anderen bij zijn..
Dat was ik ook vast niet van plan

, nogal preuts aangelegd haha.
Maar in de praktijk bleek dat niet haalbaar met een DL die reflux heeft en derhalve maar kwart/halve voedingen drinkt en dronk en dus om de haverklap wilde drinken.
Dus op een gegeven moment de beslissing gemaakt dat ik ook niet in mijn huis opgesloten wilde zijn tot ze op vast voedsel overging.
Ik werk met laagjes, als ik wegga. Dus hemdje met shirt bijvoorbeeld.
Hemd omlaag, shirt omhoog, dan is alles keurig bedenkt.
Heb alleen begrepen dat dit in de praktijk wat minder goed werkt, als je nogal goed bedeeld bent (en dat ben ik dus niet

).
Dus ik voed inmiddels overal (restaurant, bankje, trein, bezoek etc.).
In 't begin had ik nog wel een hydrofiel ofzo bij de hand, maar 't voordeel van een groter wordend kindje is, dat ze ook meer zicht wegnemen en ik heb een aantal keren zelf voor de spiegel gekeken hoe 't eruit ziet, als ik voed. Ziet er meer uit als een kindje dat dicht tegen me aanligt, maar verder...
Inmiddels voed ik ook wel eens in de draagdoek ,maar als je kindje nog erg piep is, is dat geen optie.
Ik zou in elk geval idd eens naar een info avond gaan ofzo.
Maar vooral... hoe pro bv ik ook ben (en ik ben volgens mijn omgeving erg fanatiek voor onszelf haha), ga er vooral niet aan beginnen als het je écht tegenstaat. Uiteindelijk wil je ook geen nursing agitation krijgen en zeker niet in de eerste periode, als je nog vol stuiterende hormonen zit.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...