Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik heb met onze dochter ervaring met een osteopaat (op aanraden van de fysio) en ben super tevreden. Zij huilde enorm veel de eerste weken, echt dag en nacht. Na 7 weken na een osteopaat geweest en ik kwam thuis met een slapend kind dat nooit meer huilde.... Volgens de osteopaat waren er wel heel veel charlatans op dat gebied, dus ik zou zeker in de buurt bij fysio of huisarts informeren welke goed bekend staat.
ajl schreef:Klopt, medici zijn er niet zo van. Onze dochter had een sterke voorkeurshouden en een afplatting van haar hoofd. Volgens de cb arts waren er geen beperkingen met draaien.Dat was toen zijn 5 weken oud was. De osteopaat dacht anders en heeft haar behandeld en ik kwam thuis met een kind dat niet meer huilde, maar gewoon sliep en haar hoofdje weer alle kanten op draaide. Ik vind het zeker het proberen waard.
Ik weet niet waar jij woont, maar ik weet in Rotterdam een hele goede ostheopaat, werkt ook samen met verschillende kinderartsen in het spohia kinderziekenhuis.
Jannoek schreef:
even jullie discussie onderbreken met een poging om mn kanjer te showen vanuit het ziekenhuisbed.weet niet hoe groot de foto is (sorry moderator alsie te groot is...
)
trijntjejohanna schreef:ik ook niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten