Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Is dr. Vin met stille trom vertrokken?
columbus schreef:Wat is er mooier dan:
Dat jij het bent die het meest geliefd is, dat jij het bent die gewaardeerd word om hoe je bent, ook al ben je soms wel een beetje ondeugend of dubbelzinnig. Wat is het een goed gevoel als je weet dat er aan je gedacht word, dat je bekeken word.
Het is gewoon fijn om nr 1 te zijn!
doe mij alvast een bestelling met de afbeelding van - Dr. Rosekapjerosekapje schreef:Lieve Janneman,
Dus je hebt niet op de toch gestaan? maar in de tocht geslapen? Dat is niet zo leuk, als het nou 1 nachtje was geweest.
JE krijgt een paar extra zakdoekjes van me![]()
Welke afbeeldingen we ook alweer hadden????![]()
Afbeeldingen van de Dr. Love's en de assistenten.... Je mag kiezen welke afbeelding je op die geweldigeantikraakverpakking wil....
Misschien voor de duidelijkheid.... Want zoals we allemaal weten hebben zich een aantal verschuivingenin het Dr. Love team plaatsgevonden...
Dus voor de duidelijkheid je kan kiezen van een foto van de volgende personen.
- Dr. Columbus
- Dr. Bloempie
- Dr. Rosekapje
- Ass. JialiKelly
- Ass. Dr. Johan 81
Janneman, dus dat wordt kiezen maar.... Maar je mag ze ook allemaal sparen hoor...![]()
![]()
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
columbus schreef:Wat is er mooier dan:
Dat jij het bent die het meest geliefd is, dat jij het bent die gewaardeerd word om hoe je bent, ook al ben je soms wel een beetje ondeugend of dubbelzinnig. Wat is het een goed gevoel als je weet dat er aan je gedacht word, dat je bekeken word.
Christa schreef:columbus schreef:Wat is er mooier dan:
Je beschrijft het precies goed Columbus!!!!! Je hebt helemaal gelijk!!!! Niets is fijner dan dat je bekeken wordt door je allerliefste!!!
Aragorn schreef:rosekapje schreef:Jaja, dat ziet Dr. Vin ook wel zitten denk ik... Maar ik zal hem wel contact met je op laten nemen![]()
(tenminste ik doe mijn best...
)
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
Ik zei toch dat ik geen vragen had..??!!
Was alleen maar benieuwd waarom hij hier niet meer opdook..
janneman83 schreef: doe mij alvast een bestelling met de afbeelding van - Dr. Rosekapjelijkt me wel leuk
Femke schreef:Wat is er nou mooier dan dat een man voor je wakker blijftmisschien een man uit zijn slaap houden??
![]()
groetjes Femke
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten