MissF schreef:Haha, ik zou niet moeten denken aan 2 dekbed. Ik rol me nu altijd in mijn dekbed, mijn man ook. Dat gaat met 1 zo'n grote niet.
Heeft iemand van jullie trouwens jaloezieen? Wij hebben ze voor bijna alle ramen, en de brede van beneden maak ik echt stuk voor stuk schoon, met een natte doek. Eens in de zoveel weken. Maar die van boven zijn gewoon smalle, goedkopere. Maar die ga ik echt niet allemaal stuk voor stuk schoonmaken, dat is me toch teveel werk. Maar hoe dan? Als ik ze dichtdoe en dan met een doek eroverheen, dan blijf je een randje stof zien, en dat vind ik zo lelijk, als de zon naar binnen schijnt. Iemand nog DE tip? (behalve ze van het kozijn halen en onder de douche zetten, dat deed mijn moeder altijd in ons oude huis, maar ook dat vind ik best een klus)
Uhm, naar de andere kant toe draaien en dan even wat de kamer in trekken dat hele ding en dan aan de andere kant met een doek erlangs. Dan kan je ze nog laten hangen ook en heb je geen randjes. Gewoon even jezelf/je armen achter dat gordijn wurmen.
Uhm. Toch?