Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor pannenkoek » 07 jun 2010 16:57

LauraC schreef:Dat was idd wel even gek ja. Ik zag ze toen ik boven het bed aan het opmaken was, ze gingen in de richting van de grote weg. Dus maar even snel naar buiten gerend en een praatje aangeknoopt met het jochie dat eerst zei dat zn mama wel wist waar hij was. Maar hij wilde niet naar huis :-k Dus na doorvragen kwam er wel uit dat ze ontsnapt waren en toen moest ik nog alle truuks uit de kast halen om hem mij naar hun huis te leiden :mrgreen: Kinderen.....;)
Maarre, wij hadden ook nog wat 'grappigs'....gisteravond, kwart voor 8 (ik was in de kerk) klopt de overbuurvrouw aan. Manlief doet de deur open, die was aan het afwassen, en de buuf zei: weet u dat uw zoon in het raamkozijn staat boven en probeert via het bovenlicht (dat open staat) naar buiten te klimmen :shock: Dus toen was het onze beurt om ons te schamen voor ons kind ;)

Toen mijn man 3 was (is inm. 35 jr gelden)zag hij zijn vader dakpannen leggen op de schuur. 'ach, dat kan ik ook' en toen pa aan het koffiedrinken was ging hij naar boven, de ladders lagen zo bij het dak omhoog. Hij had een prachtig uitzicht. Wat wil je als je over de bomen heen kijkt op zo'n 15 m hoogte. Komt de buurman eraan om ff te vertellen dat er een kleintje op de nok van de schuur zat. :lol:
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 jun 2010 18:07

nu we toch bezig zijn: m'n nichtje stond in de dakgoot. Toen de oudste mama riep wilde ze eerst niet direct komen. Na de tweede roep toch gekomen en het meisje toch maar even bevrijd 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 07 jun 2010 21:29

Grappig dat het nu juist hier over gaat. Ik zat vanmiddag op de bank, zie ik opeens een blond kopje boven de schutting uitkomen, het was ons buurjongetje van bijna 2 en maakte aanstalten om erover heen te klimmen. Ik ben naar buiten gerend en gezegt dat ie maar naar beneden moest gaan maar zijn tweelingbroertje stond onder hem en ik zag al voor me hoe hij op zijn hoofd zou vallen dus maar snel evne naam van buurvrouw geroepen die vervolgens vroeg of ik ze een weekje moest lenen (na mijn opmerking dat ze zulke leuke ventjes heeft) :mrgreen:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 jun 2010 22:21

wat een ondernemende kids allemaal weer!
mijn schoonzus was pas ook zo geschrokken, had pas haar zoontje van 4 op zolder uit de dakkapel (met open raam) geplukt. en zei hij ook nog, mam, ik deed nog lang niet zo gevaarlijk als J. (z'n zus van 6), want die ging helemaal uit het raam hangen! :shock:
volgens mij hoor je zulke dingen liever niet eens... je moet er toch niet aan denken dat ze eruit vallen...

dochtelief was vandaag ook gevallen..op het grindtapijt.. zo zielig. ze probeerde te lopen maar vergat haar voet te verzetten :-oo
viel zo pardoes voorover. nu heeft ze allemaal van die rode ontvelde puntjes boven haar (ietwat dikke) bovenlip...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 07 jun 2010 22:45

tjah, gempa kan er over mee praten, over uit het raam vallende kinderen.. gelukkig heeft haar zoontje de gave om heelhuids neer te komen ;)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 jun 2010 07:13

:yahoooo: gefeliciteerd met je (3e??) verjaardag, mattheo!

hoe gaat het, TJ?
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 08 jun 2010 07:30

Gefeliciteerd Matteo!!! En een fijne dag vandaag :) :yahoooo: ;/
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 08 jun 2010 08:23

Nog bedankt allemaal voor de felicitaties voor Danique..en ja ze is goed verwend.

MATTEO GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! :-({|=
Laatst gewijzigd door liefje op 08 jun 2010 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 jun 2010 09:14

bedankt voor de felicitaties! jammer genoeg is hij niet thuis vandaag.. :cry: mijn zusje heeft Milan en Matteo vanmorgen opgehaald, omdat ik ivm pijnlijke steken en krampen in mn buik moet rusten.. dus hij viert zn verjaardag nu daar! :? maar ze zullen er vast een leuk feestje van maken en zaterdag doen wij het nog een keer over

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 jun 2010 09:20

Wij hadden ook een dakkapel op zolder. Zat erg gezellig met de moeder van een vriendje een bakkie thee te doen, later hoorde ik van overburen dat ze de kinderen over het dak van ons huis hadden zien lopen.

TJ gefeliciteerd met je zoon, en probeer maar van je rust te genieten. Fijn dat je mensen hebt die je kunnen helpen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 jun 2010 10:21

dat is ook zeker fijn!!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 08 jun 2010 10:37

Van harte gefeliciteerd met Mattheo, TJ!
Sterkte met alles!
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 jun 2010 13:44

Matteo, gefeliciteerd!!

Wat jammer tj, dat hij het niet gewoon thuis kan vieren. Ik hoop voor je dat het zaterdag wel lukt!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 jun 2010 14:20

Hoera! Matteo is jarig \:D/ :yahoooo: Van harte gefeliciteerd met je grote man, TJ! Hopelijk mag je je snel beter voelen en kun je lekker feestvieren :)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 jun 2010 16:37

Van harte TJ! En sterkte in de laatste weken!

Terug naar “Archief”