Ow.. en wat betreft de schoentjes! de podoloog gaf aan dat mensen ook voor te kleine kinderen schoentjes kopen die te klein zijn. Kinderen lopen met hun voet naar boven, dus alsze staan en je drukt bij de teen, is dat niet voldoende om te kijken of ze groot genoeg zijn. Ik zou zeggen. Lekker blote voeten houden.. en als hij dan in de kinderwagen zulke dingen aanheeft of op de fiets tja.. dat is niet anders. Marijn trekt ook altijd d sokken uit van kleins af aan, en die heeft de hele winter op blote voeten hier in huis gelopen. De verwarming is wel aan, dus opzich heb ik niet het idee dat hij het heel koud heeft.
Tja.. en over de melk. Marijn drinkt op dit moment alleen maar pap. Hij vertikt het om te eten

En... ook nog van de een is snel de ander langzaam. Ooooooh.... t kon me niet schelen hoe langzaam marijn geweest zou zijn. Maar met marijn zijn tempo hoef je ook allerminst blij te zijn! Hij fiets al op een driewieler en is alleen maar opgefokt als hem weer iets niet lukt wat anderen doen. T zit wel een beetje in het aard van het beestje... mij moeder zei dat ik ook altijd zo boos kon worden als iets niet lukte. Maar het is alles behalve leuk om te zien dat je kind weer driftig is omdt er weer iets niet lukt. EN dat zijn zoveeeel dingen...
ZO vonden ze op het kdv zo bijzonder dat marijn al vanuit zijn pols kleurt ipv met de hele knuist om een potlood heeft hij al de goede pengreep.
Kortom.. genoeg dingen om te noemen die leuk en geweldig aan hem zijn.... maar hij blijft enorm intensief en het baart mij wel eens zorgen voor de toekomst.

k weet niet hoe ik alles moet verwoorden.. maar zoiets dus.. eigenlijk